Translate

2013. augusztus 2., péntek

7. Örökre veled!


Sziasztok!:D Meghoztam a 7. részt is , remélem tetszeni fog és komiztok , plusz még arra szeretnélek kérni titeket , hogy iratkozzatok fel a blogomba és raktam ki egy szavazást arra pedig léci szavazzatok! :)xx



Reggel arra ébredtem , hogy a hátam szörnyen fáj , attól , hogy a kanapén aludtam Zaynel. Lassan felkeltem majd bementem a konyhába majd megláttam Zaynt póló nélkül aki épp reggelit készít.
-Jó reggelt!-jött oda hozzám Zayn mikor észrevett , egy nagy mosoly kíséretében.
-Neked is jó reggelt!-nyomtam egy puszit az arcára.
-Hogy aludtál?-kérdezte mosolyogva.
-Háát.. egy kicsit kényelmetlenül..fáj a hátam..
-Ezen tudunk segíteni..-terült el nagy mosoly az arcán. -Megmaszírozzalak?-kérdezte még mindig mosolyogva , én pedig éreztem , hogy elpirulok. -Gyere!-fogta meg a kezem mosolyogva majd felmentünk a szobába. -Oké akkor feküdj  le én pedig megmaszírozlak.-mutatott az ágyra , én pedig elmosolyodtam majd úgy tettem. Zayn lassan ráült a csípőmre majd elkezdett maszírozni.
-Remélem nem nyomlak össze.-mondta mosolyogva , én pedig csak elmosolyodtam rajta.  A kezeit végigsimította a hátamon amitől kirázott a hideg , és közben apró puszikat nyomott a nyakamra.
-Uhh Zayn nagyon jól csinálod , többször kéne fájnia a hátamnak.-mosolyodtam el.
-Most már tudom hogy jól csinálom.-mosolyodott el ő is , majd újra a nyakamat puszilgatta , amíg meg nem fordultam és meg nem csókoltuk egymást. Zayn egyre vadabban csókolt , én pedig a hajába túrtam. Csókunkat Zayn telefonjának a csörgése zavarta meg.
-A francba!-mondta Zayn majd felállt és felvette a telefont. Pár perc múlva le is rakta majd visszajött hozzám.
-Ki volt az?-kérdeztem.
-Csak Paul. Be kell mennem a stúdióba , de sietek!-mondta szomorúan majd egy puszit nyomott az arcomra és elment , én addig megreggeliztem majd úgy döntöttem , hogy elmegyek Doniyháékhoz.

Mikor odaértem Safaa nyitott ajtót.
-Szia Safaa bejöhetek?-mosolyogtam rá.
-Szia Jade persze!-ölelt meg majd bementem , Doniyha pedig egyből észrevett majd megölelt és egyből kérdőre vont.
-Hello Jade! Hogy telt az estéd?-kérdezte mosolyogva én pedig megforgattam a szemeim majd elmosolyodtam , és felmentünk a szobájába.
-Háát.. nagyon jó volt , annyira aranyos Zayn!-meséltem boldogan.
-Na látod! Az elején még utáltátok egymást , most meg már egymást ölelgetitek meg minden!-mosolygott. -És mi történt az este?-kérdezte mosolyogva.
-Nem történt semmi Doniyha. Louissal és Eleanorral elmentünk bulizni utána meg a kanapén elaludtunk.
-Ne már ez is valami!-mosolygott , majd én is elmosolyodtam.
-Amúgy hol vannak a többiek?-kérdeztem.
-Anya anyukádnál , nemrég ment át , Waliyha pedig a szobájában van és Safaaval játszik.-mondta. Doniyhával még egy jó órát elbeszélgettünk , majd még hazamentem anyához és Trisha meg persze anya is kikérdezett majd visszamentem Zayn lakásába , remélem már visszaért. Beléptem a házba de Zayn még nem ért vissza , ezért úgy döntöttem tv-t nézek.
Negyed óra telt el , hogy visszajöttem és végre Zayn is megjött.
-Elegem van!-csukta be maga mögött az ajtót , majd észrevette hogy én is ott vagyok.
-Mi a baj Zayn?-mentem oda hozzá , majd nagy levegőt vett.
-Semmi..-vágta rá hamar.
-Az igazat!-kértem.
-A hülye menedzsment azt akarja , hogy szakítsak veled.-nézett rám.
-Mi? De miért valami rosszat tettem?-kérdeztem értetlenül , majd lehajtottam a fejem , Zayn pedig megölelt , majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Dehogy tettél rosszat. Csak a menedzsment nem örül hogy együtt vagyunk , de én veled akarok maradni örökre!-nézett a szemembe majd megcsókolt és a hátamat simogatta. Úgy éreztem , hogy most el kell mennem hogy átgondoljam a dolgokat.
-Zayn én most azt hiszem hazamegyek.
-Hazavigyelek?-kérdezte de én csak megráztam a fejem , majd megpusziltam és hazamentem.
Este.*
Már régóta itthon voltam , és csak arra tudtam gondolni amit a menedzsment mondott Zaynnek. Annyira rossz. Még csak most kezd köztünk alakulni valami erre tegnap este a rajongók aztán most meg a menedzsment. Ez szörnyű! Anya is megkérdezte mi a bajom én pedig elmondtam neki de ő azt mondta hogy ne foglalkozzak velük és minden rendbe jön. Ezt azért nem hiszem.. Csak ücsörögtem a szobámba és gondolkodtam , majd hirtelen valaki kopogott. Nem tudom ki lehet az , anya éjszakás más meg ilyenkor már nem keresne.



Nos tudom rövid lett de remélem tetszett komizzatok és iratkozzatok fel! Nemsokára jön az új rész ;D xx



4 megjegyzés: