Translate

2013. augusztus 30., péntek

12. Esküvő!

        Sziasztok , itt az új  rész , jó olvasást! :DD VÁROM A KOMIKAT ÉS A FELIRATKOZÓKAT! ;))) A követező rész még nem tudom mikor jön ugyanis mindjárt itt a suli és a tanulásra kell koncentrálnom , de sietni fogok!:) 



Ma van az utolsó napunk Hawaiin. Igazából örülök hogy végre hazamegyek ugyanis már szörnyen hiányzik Zayn. De persze nagyon jó volt ez az egy hét anyával és Davvel.
Épp a parton üldögéltem mikor leült mellém Dave is.
-Nem zavarlak?-kérdezte.
-Nem dehogy!-mosolyogtam.
-Szeretnék elmondani neked valamit. De őszintén mond meg a véleményed rendben?
-Rendben!
-Szóval , Ashley és én nagyon boldogok vagyunk együtt , szeretjük egymást , és én megszeretném kérni a kezét. Azért kérdezlek előbb meg téged mivel szeretném tudni a véleményed.-mondta. Egy kicsit meglepődtem de aztán jobban belegondoltam , és végül is tényleg szeretik egymást ez a lényeg.
-Tudom hogy szereted anyát , és hogy boldogok vagytok. Én elfogadom és ha tényleg meg szeretnéd kérni a kezét akkor elfogadom.-mosolyogtam mire Dave is meg könnyebüllt majd ő is elmosolyodott.
-Köszönöm Jade!-ölelt meg.
-Nincs mit megköszönnöd. De mikor akarod megkérni a kezét?
-Úgy szeretném hogy az egész család együtt legyen , és mivel Zayn még nincs itt ezért várok.
-Értem.-mosolyogtam.


Négy órával később már újra Londonban voltunk. Eléggé elfáradtam a repülőúton de végre itthon vagyok! Elköszöntem anyáéktól majd felmentem összepakolni. Zayn még nincs itthon , a fiúkkal valami interjúra mentek de azt mondta nemsoká hazaér.
Már végeztem a pakolással és mentem volna le de két erős kezet éreztem meg a derekamon. Tudtam hogy Zayn az ezért elmosolyodtam.
-Végre itthon vagy!-suttogta majd egy lágy puszit nyomott a nyakmar, én pedig megfordultam majd szembe találtam magam gyönyörű szemeivel.
-Már nagyon hiányoztál!-mondtam majd megcsókoltuk egymást , Zayn pedig az ágy felé vezetett majd az ölébe ültetett.
-Annyira gyönyörű vagy!-suttogta , majd a hajamat a fülem mögé tűrte és újra a nyakamat kezdte puszilgatni.
Lassan a pólóm végét kezdte el piszkálni , majd egy gyors mozdulattal le is húzta majd a melleimre és a hasamra tért.
                                 ***
Fáradtan egymás mellé dőltünk majd Zayn az egyik karjával átkarolt.
-Mesélj! Milyen volt Hawaiin?-kérdezte.
-Jó volt egy kicsit anyával és Davvel lenni , de te szörnyen hiányoztál!-simítottam végig hasán , mire ő elmosolyodott. -És képzeld Dave és én nagyon jól kijövünk , és meg akarja kérni anya kezét.-mondtam.
-Ez remek! És mikor akarja megkérni?
-Úgy akarja hogy te is és én is ott legyünk , azt mondta ha nem gond holnap átjön és megbeszéljük a dolgokat.
-Rendben holnap úgyis szabadnapom van!
-Tényleg?-csillantak fel a szemeim.
-Igen!-mosolygott mire én megpusziltam.


Másnap.:
A mai napot azzal töltöttük , hogy Zaynnel filmet néztünk és pihentünk. Már délután 5 óra volt , és csengettek. Biztosan Dave az azt mondta ilyenkor jön.
-Szia Dave!-nyitottam ajtót.
-Hello Jade!-ölelt meg.
-Akkor indulhatunk?-kérdeztem izgatottan.
-Igen!
-Rendben.-mondtam majd Zayn , Dave és én autóba ültünk és elmentünk anyáékhoz. Még nem volt itthon ezért a nappaliba meggyújtottunk néhány gyertyát és mikor végeztünk már anya is megjött. Kinyitotta az ajtót és láttam rajta hogy eléggé meg van lepődve. Lassan előlépett Dave majd mi is , és odament anyához.
-Mi ez az egész?-nézett körbe mosolyogva , mire Dave letérdelt előtte.
-Ashley. Tudom , hogy már elég régóta ismerjük egymást. Én nagyon szeretlek téged , és tudom hogy te is így érzed. Te vagy az a nő akiben megtaláltam az igazit. Ashley , hozzám jössz feleségül?!-mikor kimondta Dave láttam anyán hogy mosolyog és a könnyei potyognak. Láttam rajta hogy boldog majd én is mosolyogni kezdtem , Zayn pedig átkarolt az egyik kezével.
.Igen Dave , hozzád megyek!-mosolygott anya még mindig , majd Dave felhúzta a kezére a gyűrűt és megcsókolták egymást Zaynnel pedig tapsolni kezdtünk majd gratuláltunk nekik és felbontottunk egy pezsgőt és Trisháék is átjöttek majd velük együtt folytattuk a pezsgőzést , anya pedig félre hívott néhány percre.
-Jade szeretném megköszönni hogy elfogadtál kettőnket!-mosolygott boldogan.
-Aranyos ember Dave , és örülök hogy őt választottad!-öleltem meg majd visszamentünk a többiekhez , én pedig hátulról hozzábújtam Zaynhez.
-Jó látni hogy ilyen boldogok vagytok együtt!-mondta Doniyha mosolyogva.
-Végül is nélküled nem sikerült volna!-mosolyogtam majd megöleltük egymást.

Néhány hónappal később.
Ma készülődünk az esküvőre. Mindenki nagyon izgatott már főleg én , és szerintem már az őrületbe kergettem Zaynt. Doniyhával , Waliyhával , és Safaaval épp készülődtünk ugyanis mi négyen leszünk koszorús lányok. A ruha pedig mindenkinek tetszett , egy gyönyörű világos rózsaszín ruha volt.
_
                                                                                ****
Mikor megvolt a templomi esküvő hazajöttünk és a kertbe folytattuk az esküvői 'partyt'. Elég nagy volt a kert így bőven volt hely , meg amúgy sem voltunk sokan csak a fiúk , Eleanor és a Malik család meg én. Éppen Zayn apukájával és Doniyhával beszélgettem mikor hirtelen két erős kéz megfogta a derekamat és a vállamba puszilt.
-Hol voltál?-néztem fel rá.
-Anyukáddal és Davvel beszélgettem.-mosolygott. -És ti mit csináltok?

-Beszélgetünk!-válaszolt Zayn apukája.
-Elrabolhatom egy percre?-nézett a nővérére és az apukája akik csak bólintottam Zayn pedig magával húzott.
-Mondtam már hogy milyen szép vagy?-mosolygott.
-Hát ma még nem.-mosolyogtam vissza , Zayn pedig megpuszilt.
-Akkor most mondom. Gyönyörű vagy!-döntötte homlokát az enyémnek.
-Te sem panaszkodhatsz!-suttogtam. Miközben Zaynnel beszélgettünk odajött hozzánk a legkisebb tesója Safaa is.
-Szia!-vette fel karjaiba én pedig csak mosolyogtam.
-Nem láttátok Waliyhát?-kérdezte nagy szemeivel.
-Az előbb Eleanorral beszélgetett...nézd csak ott van!-mutattam Waliyha felé.
-Köszi Jade!-ölelt meg és már futott is oda hozzá.


(hallgassátok közben ezt: http://youtu.be/btNUCJInwVc )

Anya és Dave éppen táncoltak Jason Derulo Marry Me cimű számára. Olyan jó volt anyát újra boldognak látni! Örülök hogy végre megtalálta újra a boldogságot!
-Remélem egyszer nekünk is ilyen esküvőnk lesz!-ölelt meg Zayn.
-Ezt most komolyan mondod?!-pirultam el.
-Igen , én veled szeretném leélni az életem egy vidéki kis házban ahol együtt nézzük majd ahogy felnőnek a gyerekeink és az unokáink!-mosolygott nekem pedig egy könnycsepp jött ki a szemem amit Zayn hamar letörölt és megcsókolt.
-Én is veled szeretném leélni az életem Zayn! Nagyon szeretlek!
-Én is szeretlek Jade!

2 megjegyzés:

  1. Hupszii :D
    Nem lenne rossz ha az esküvőjüket is leírnád :D
    Nagyon szép rész volt, jó, hogy Ashley boldog :) kövit gyorsan♥

    VálaszTörlés