Translate

2013. augusztus 22., csütörtök

11. Hawaii!


Sziasztok meghoztam az új részt, és bocsi , hogy mostanában kések a részekkel , de ott a másik blogom is , plusz alig szoktam feliratkozókat és kommenteket kapni...:/




Jade szemszöge.*
Megjött Adam majd köszöntünk egymásnak és beengedtem , majd bemutattam Zaynnek is.
-Adom ő itt Zayn a barátom!-mutattam felé , majd kezet fogtak.
-Örülök , hogy megismerhetlek , ígérem nem maradok sokáig!
-Én is örülök Adam!
-Gyere megmutatom a szobád.-mondtam majd felmentünk. -Ez lenne.
-Köszönöm Jade , sokat jelent!-mosolygott.
-Nincs mit , de a telefonba nem nagyon értettem , hogy mi a gond , de most nyugodtan elmesélheted.-mondtam majd leültünk Adam pedig elmesélte az egészet.
-A barátnőm nemrég elhagyott és lelépett a pénzemmel együtt , aztán kirúgtak a munkahelyemről is , és ugye anyáékkal meg nem vagyok jóba így másnap téged hívtalak fel , hogy tudnál e segíteni.-mesélte.
-Értem. Sajnálom ami történt , majd megpróbálok segíteni , te nyugodtan pakolj ki mindjárt jövök.-mondtam , Adam pedig bólintott én pedig lementem Zaynhez aki a nappaliba üldögélt.
-Zayn tudom , hogy nem örülsz , hogy itt van a volt barátom de nagyon rossz helyzetbe van , de remélem tudod , hogy én csak téged szeretlek!-néztem gyönyörű barna szemeibe.
-Persze hogy tudom , de nekem olyan furcsa ez a srác...
-Hidd el ha jobban megismered nem lesz , olyan furcsa.
-Hát nem tudom... És meddig marad?-kérdezte.
-Amíg nem talál valami munkát , és nem lesz elég pénze egy olcsóbb házra.
-Hát jó.-sóhajtott egy nagyot , én pedig megcsókoltam majd visszamentem Adamhez aki már végzett a pakolással.
-Végeztem.-mondta majd leült az ágyra.
-Rendben. Nem vagy éhes vagy valami?-kérdeztem.
-Most nem köszi!
-Oké de ha kell valami csak szólj!
-Rendben , de azt hiszem én elmegyek fürödni , aztán alszok.
-Rendben , gyere megmutatom a fürdőt.-mondtam , majd megmutattam Adamnak ő pedig elment fürdeni én pedig lementem Zaynhez.



Pár héttel később.
Eltelt néhány hát , és Adamnak sikerült munkát találnia a Starbuckba , mint felszolgáló aminek nagyon örültem!
Zayn és én pedig nem mondanám hogy valami jóban vagyunk ugyanis a szemembe mondta , hogyha nem fog elmenni akkor ő megy , mivel elege van hogy folyton vele vagyok. Én megértem Zaynt hogy kivan akadva de lehetne vele elnézőbb is.. Nem tudom miért kell ezt csinálni amikor én csak ŐT szeretem. Adam és én csak barátok maradtunk. Miközben a konyhába voltam hallottam , hogy az ajtó csapódik és Zayn jön be rajta.
-Szia!-mentem oda hozzá.
-Szia!-mondta , majd ment volna , fel de én megfogtam a kezét.
-Beszélnünk kell.-mondtam.
-Nem hiszem , hogy most alkalmas elfáradtam...
-DE ZAYN NEKEM MÁR ELEGEM VAN ABBÓL , HOGY NEM BÍZOL MEG BENNEM!-emeltem fel a hangom , ő pedig leült a kanapéra.
-Tudod az a nagy gond , hogy folyton a nyakadon lóg , és nem hagy békén!
-De Zayn! Én csak segíteni akarok neki , nem érted?! Mi csak BARÁTOK vagyunk!-emeltem ki a barátunk szót.
-Elhiszem , de amióta itt van engem levegőnek nézel!-hajtotta le a fejét , én pedig leültem mellé majd megfogtam a kezét.
-Sajnálom , de én csak segíteni szeretnék neki. Én nagyon szeretlek téged Zayn , és nem is tudom mit csinálnák ha elhagynál.-gördült le egy könnycsepp a szemem , amit Zayn egyből észrevett , letörölte , majd a homlokát az enyémnek döntötte.
-Nagyon szeretlek Jade!-simított végig az arcomon majd megcsókolt. A csókunk már egyre vadabbá vált mikor hirtelen benyitott Adam , és az ajkaink elváltak egymástól.
-Uhh bocsi nem akarok zavarni.-mentegetőzött.
-Semmi baj...-mondtam majd felálltam. -Végeztél is a munkával?
-Igen , és holnapra szabadnapot kaptam.
-Remek...-horkant fel Zayn majd elsétált.
-Jade én tényleg nem akarok zavarni , már csak pár hét , vagy nap és elmegyek.-mosolygott.
-Nem zavarsz Adam!
-Ne mond már , látom hagy a barátod egy kicsit sincs oda értem.
-Hidd el majd megnyugszik.-mosolyogtam.

Pár nappal később.
Ma Zaynnel elég jól összekaptunk. Még soha nem kiabált így velem. Inkább eljöttem és most itt vagyok anyánál. Neki is elmeséltem mindent de persze ő is csak azt mondta hogy majd megnyugszik. Hát remélem is. Anya és Dave mostanában nagyon jól kijönnek és Davel holnap Hawaiira mennek. Legszívesebben én is elmennék velük , ugyanis Adam talált magának egy lakás és oda költözött. De persze Zayn még mindig nem nyugodott meg ugyanis ma is ezért volt a veszekedésünk de már nem is foglalkozom vele.
-Anya ha nem zavarok nem mehetnék el veletek?-kérdeztem.
-Nem zavarnál , és amúgy is mondta Dave , hogy szeretne jobban megismerni. Nyugodtan eljöhetsz velünk!-mosolygott.
-Köszönöm! De akkor most hazamegyek és összepakolok.
-Rendben , holnap reggel 6 órakor indulunk.
-Oké szia anya!-köszöntem el anyától majd hazamentem.


Bepakoltam néhány cuccot , egy hétre megyünk. Jó lesz végre egy kicsit kikapcsolódni!
-Hát te meg miért pakolsz?-jött be hozzám Zayn.
-Anyával és Davvel elmegyek Hawaiira.-mondtam.
-Mi?! És nekem nem is szólsz?-döbbent le.
-Zayn az én véleményem mostanában nem is érdekel téged!
-Ez nem igaz!
-Oké akkor nem igaz , de én akkor is elmegyek , legalább egy kicsit te is tudsz gondolkodni.-pakoltam tovább.
-Ezt mégis hogy érted?
-Az utóbbi hetekben csak veszekedtünk , és eléggé megromlott a kapcsoltunk és 3 és fél hónapja vagyunk együtt de már most veszekszünk.
-Én is elmegyek.-mondta.
-Nem Zayn! Szerintem az lesz a legjobb ha egy kicsit távol leszünk egymástól.
-Rendben ahogy akarod , és talán igazad van.-próbált mosolyogni , én pedig folytattam a pakolást.


Másnap reggel már 5 órakor fent voltam. Eléggé izgultam az utazás miatt. Felöltöztem , majd még elraktam néhány cuccot , és azt vettem észre hogy már fél 6. indultam volna ki a szobából de Zayn utánam szólt.
-El sem köszönsz?-kérdezte álmosan én pedig elmosolyodtam.
-Azt hittem alszol.-mentem oda hozzá.
-Direkt felkeltem.-mosolygott én pedig megcsókoltam.
-Vigyázz magadra!-mondta majd szorosan megölelt.
-Te is vigyáz magadra! Sietek vissza!
-Ajánlom is! Már most szörnyen hiányzol!-puszilt bele a nyakamba.
-Egy hét nem a világ vége.-mondtam.
-Lehet , de ha nem vagy itt akkor igen!
-Hahaha. Na de most mennem kell mert elkések szeretlek!
-Én is nagyon szeretlek!-csókolt meg majd kimentem és már anyáék vártak. Lassan a reptérre értünk majd megvettük a jegyünket és felültünk a repülőre.


Négy órával később VÉGRE megérkeztünk. Már azt hittem soha nem fogunk megérkezni. Leszálltunk a repülőről majd a szállodába kipakoltuk a cuccaink és felvettem a fürdőruhám majd lementünk a partra. Én kiültem a napra majd bekentem magam naptejjel és ott üldögéltem egy ideig. Később Dave is csatlakozott hozzám.
-Tetszik Hawaii?-ült le mellém.
-Igen , még nem jártam itt de mindig is el akartam jutni.-mosolyogtam.
-Örültem mikor Ashley felhívott tegnap , hogy el akarsz jönni. Így legalább jobban megismerjük egymást!
-Igen remélem.-mosolyogtam.
-Jade , szeretném elmondani hogy tudd. Én nem akarom azt hogy rosszul érezd magad ha velem vagy. Tudom nehéz volt feldolgozni az apukád halálát , és utána meg itt volt Eric is. De én szeretném ha jóban lennénk , nekem elmondhatsz bármit szívesen meghallgatlak. És tudom , hogy senki sem veheti át az apukád helyét a szívedben , de ha már el telik egy kis idő , és jobban megismerjük egymást , és ha úgy érzed engem nyugodtan szólíthatsz apának.-mikor Dave kimondta az utolsó mondatot a szemeim könnyesek lettek. Jól esett hogy végre anya egy ilyen normális embert talált apa után , aki velem is foglalkozik.
-Köszönöm Dave , ez nagyon sokat jelent nekem! Örülök hogy a családban vagy! Megölelhetlek?-kérdeztem mire ő elmosolyodott.
-Hát persze!-mondta majd megöleltük egymást.
Este mikor a szobámban voltam megszólalt a telefonom Zayn volt az.
-Szia Jade!-köszönt.
-Szia Zayn!
-Hogy érzed magad?
-Nagyon jó minden , szép hely Hawaii!
-Ennek örülök!-hallottam hogy mosolyog. -Nagyon hiányzol!
-Te is nekem! De nemsokára megyek!
-Igen tudom...
-Szeretlek!
-Én is téged!
-Most viszont megyek , holnap beszélünk szia!
-Szia szeretlek!
-Én is!-mondtam majd leraktam a telefont és elmentem sétálni egyet a part körül. Folyton csak az jár a fejemben amit Dave mondott. Annyira jól esett , hogy ezt mondta. Nagyon hiányzik apa , és most itt van Dave aki talán pótolhatja az elveszett éveket.

Zayn szörnyen hiányzik pedig csak ma jöttem el. Nagyon szeretem őt , és tudom hogy ő is így érez de kell egy kis idő amit külön töltünk úgy érzem , így talán ha haza megyek még szorosabb lesz a kapcsolatunk.

3 megjegyzés:

  1. Ujuj... Zayn és Jade ne veszekedjen kérlek :D amúgy jó lett és jó, hogy végre Dave ilyen normális :) kövit kérlek gyorsan !!!!! ♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon jó lett :D kövit gyorsan

    VálaszTörlés