Translate

2013. augusztus 4., vasárnap

8. Talán velem van a baj.

           Sziasztok itt az új rész komizzatok és iratkozzatok fel! :DDDD xx




Felálltam majd kinyitottam az ajtót majd Zayn lépett be rajta és bezárta az ajtót.
-Azt hittem már nem nyitsz ajtót.-mosolygott.
-Bocsi hogy csak úgy eltűntem de..gondolkodnom kellett.
-Én megértelek , hogy ez most nehéz neked de meg kell tanulnod nem foglalkozni az ilyennel. A rajongók és a menedzsment is elfog majd fogadni téged , hidd el!-nézett a szemembe majd megfogta a kezem.
-Azt mondod?
-Tudom!-mosolygott majd én is elmosolyodtam. -Amúgy nem zavar hogy eljöttem?-kérdezte.
-Nem , úgyis unatkoztam.-mosolyogtam , Zayn pedig szorosan magához húzott majd mélyen a szemembe nézett és az arcomat simogatta én pedig libabőrös lettem.
-Zayn itt maradsz?-kérdeztem néhány perc után , Zayn pedig mosolyogva bólintott egyet.
-De nem hoztam másik ruhát.-pirult el.
-Majd megoldjuk.-mosolyogtam.
-És mit szeretnél csinálni?!-kérdezte.
-Hát igazából nekem mindegy , de arra gondoltam , hogy mivel már este van , megnézhetnénk valami filmet.
-Jól hangzik! Milyen filmjeid vannak?-kérdezte.
-Hát elég sok van , de amiket nagyon szeretek az a Horrorra akadva , Utazás a rejtélyes szigetre , Feketék fehéren , meg a Kedvencek temetője.-soroltam fel.
-Ezeket én is szeretem.
-Ja meg még szeretem a Bárkát , és a Felhők felett 3 métert is.-mosolyogtam.
-Akkor mi lenne ha megnéznénk az Utazás a rejtélyek szigetére? Azt már régen láttam.
-Oké!-mondtam majd betettük a cd-t és elkezdtük nézni a filmet majd megjött a pizza is amit rendeltünk és a film közbe megettük.
                                                               *****
Vége lett a filmnek majd kikapcsoltuk a tv-t én pedig elmentem fürödni , majd visszamentem Zaynhez aki az ágyamon ül és a telefonját nyomkodja , majd mikor észrevett odajött hozzám és megpuszilt.
-Ezt miért kaptam?-kérdeztem mosolyogva.
-Csak mert szeretlek!-mosolygott.
-Én is szeretlek!-pirultam el , Zayn pedig fülig elmosolyodott. -Te nem mész el fürödni?-kérdeztem kis idő után.
-De igen.-mondta majd megmutattam neki hol van a fürdő ő pedig elment  én pedig visszamentem a szobámba és bekapcsoltam a tv-t. Nem ment benne semmi érdekes , de míg Zayn fürdött addig néztem.
Néhány perc múlva ki is jött , majd befeküdt mellém az ágyba , és szorosan átölelt majd a nyakamat kezdte el puszilgatni , én pedig a hajába túrtam. Olyan jó érzés volt , hogy itt van és hogy szeret , és nem érdekli a menedzsment meg a rajongók , hogy mit gondolnak rólam , szeret engem és ez a lényeg. Én is szeretem őt nagyon! Zayn lassan az ajkaimra tért , majd megcsókolt , és a kezeivel pedig a combomat simogatta én pedig egyre gyorsabban vettem a levegőt. A kezei egyre feljebb csúsztak majd éreztem , hogy a pólómat akarja lehúzni , mire én feleszméltem és felültem az ágyra.
-Zayn én azt hiszem erre még nem vagyok kész..-mondtam ki lassan a szavakat ő pedig az arcomat simogatta.
-Semmi baj , megértem , én tudok várni hiszen csak akkor fogjuk élvezni mindketten ha te is biztos vagy benne.-simogatta még mindig az arcom én pedig elmosolyodtam.
-Köszönöm Zayn! És sajnálom hogy ilyen gyáva vagyok..-hajtottam le a fejem.
-Jade , nem vagy gyáva csak még nem állsz rá készen és én ezt teljesen megértem!-mosolygott.
-Aranyos vagy!-bújtam oda hozzá.
-És amúgy ugye mondtad , hogy már volt barátod , ezt ne értsd félre nem azért kérdezem , hogy 'kutassak' utánad de vele lefeküdtél már?-kérdezte félénken.
-Hát igazából csak addig jutottunk , hogy érted..-pirultam el zavaromba.
-Igen értem.-mosolygott.
-De ugye nem baj?-kérdeztem félénken Zayn pedig elmosolyodott.
-Dehogy is! Ha te is úgy érzed , hogy tényleg szeretnéd akkor fog megtörténni. Ha még nem szeretnéd én megértelek , nem kell erőltetni!
-Köszönöm!-pusziltam meg az arcát majd a tv-t néztük , én közben pedig Zayn tetkóit néztem. Olyan rossz fiússá teszi őt , de olyan jól állnak neki. Végigsimítottam tökéletes testén Zayn pedig elmosolyodott , majd belepuszilt a hajamba.
                                                             *****
Reggel Zaynnel már 9 órakor fent voltunk , ugyanis megyünk át a szüleihez anyával együtt és a napot ma velük töltjük. Felöltöztünk , majd megreggeliztünk mindhárman és átmentünk Zayn szüleihez , beültünk Zayn kocsijába és elmentünk. Az egész délutánt együtt töltöttünk plázázni voltunk , vásároltunk néhány dolgot , megnéztünk a moziba egy filmet , elmentünk a Starbucksba , utána pedig a London Eyenél voltunk és utána pedig még volt a fiúknak egy koncertje amire elmentünk. A koncert végén összebeszéltünk Daniellával , hogy én és Eleanor ma ott alszunk náluk. Hazamentem majd összepakoltam néhány ruhát a táskámba , majd elköszöntem Zayntől és elmentem Danielláékhoz. Eleanor már ott volt és épp Daniellával beszélgettek.
-Sziasztok!-köszöntem mosolyogva majd ők is visszaköszöntek , én pedig leraktam a cuccaim , és odamentem a lányokhoz.
-Hogy vagytok?-kérdezte tőlünk Eleanor.
-Én jól vagyok és te Jade?-kérdezett Dani.
-Én is jól vagyok.-mosolyogtam. Miközben beszélgettünk betoppant az ajtón Liam is.
-Sziasztok lányok!-ült le mellénk Liam. -Nem zavarok?-mosolygott.
-Hát Liam a mai nap egy csajos este lesz , de ha a lányokat nem zavarod talán maradhatsz..-mosolygott rá Danielle.
-Engem nem zavar.-mondtam.
-Engem sem.-mondta Eleanor is.
-Na akkor Liam itt maradhatsz de nem sokáig!-tette fel az ujját Danielle Liam pedig elmosolyodott rajta.
-Mi a helyzet veled Jade?-kérdezte Liam. -Jól megvagytok Zaynnel?
-Hát igen , nagyon aranyos , és nagyon szeretem.-meséltem és éreztem , hogy elpirulok.
-Olyan aranyosak vagytok együtt!-mosolygott rám Eleanor.
-Köszi!-mosolyogtam.
-Hidd el Zayn nem fog kihasználni!-mondta Liam.
-Eggyetértek!-szólt közbe Danielle majd beleült Liam ölébe. Olyan aranyosak együtt.
-És veled mi van Eleanor?-kérdeztem.
-Én jól el vagyok Louissal , olyan romantikus..mindig elvisz valahová..-ábrándozott mi pedig elmosolyodtunk majd Eleanor is.
-És mi van veletek Danielle?!-kérdezte Eleanor Daniellát , és Liamot.
-Mi is jól elvagyunk. Liam mindig kitalál valami programot , a szabadidejében hogy hová menjünk el.-mesélt Danielle Liam pedig csak mosolygott. Az este többi részét filmnézéssel és beszélgetéssel töltöttük , Liam pedig elment aludni mivel már 'unta' a csajos témákat.

Néhány héttel később.
Pár hét telt el azóta , hogy Zaynnel együtt vagyunk , de alig tudunk mostanában együtt lenni. Ő a fiúkkal az új albumon dolgoznak és szinte egész nap a stúdióban vannak , nekem pedig dolgoznom kell és mindketten csak este végzünk mikor már nagyon fáradtak vagyunk és így szinte nem is vagyunk egymással , de Zayn figyelmeztetett , hogy ez lesz , de én persze megértem őt , hiszen egy bandában van és sokat kell dolgozniuk főleg most hogy karácsony előtt készen akarnak lenni az albummal. Ma nekem szabadnapom van (végre) mivel új embereket is fel akarnak venni ezért ma csak azok dolgoznak akiket fel akarnak venni. Nem tudom hogy mit fogok ma csinálni , hiszen Zayn ma is stúdióba van. Talán át kéne hívnom Amandát most úgysem Harryvel van. Tárcsáztam a számát , majd mondta hogy nemsokára itt lesz. Negyed óra múlva megérkezett majd feljött hozzám.
-Szia Jade!-ölelt meg.
-Szia Amanda!-mosolyogtam majd leültünk a kanapéra.
-Hogy vagy?
-Én jól vagyok köszi! És te?-kérdeztem barátnőmet.
-Én is jól vagyok köszi!-mosolygott.
-Minek örülsz ennyire?-láttam hogy valaminek nagyon örül ezért megkérdeztem.
-Hát képzeld.. Harry tegnap este elvitt engem vacsorázni , és olyan édes volt meg minden!!-áradozott én pedig elmosolyodtam.
-De jó! Örülök hogy jól megvagytok egymással!
-Hát igen.. Az az igazság , hogy tegnap még Harry és én..-pirult el.
-Igen?-kérdeztem izgatottan.
-Hát lefeküdtünk!-pirult él még jobban.
-Amanda komolyan?! Ez remek!-mosolyogtam. -És milyen volt?
-Hát nagyon jó , Harry nagyon vigyázott rám.
-Jé , ezt nem nézném ki belőle.-lépődtem meg.
-Hát pedig ez az igazság! De most beszéljünk rólad! Mi van Zayn és közted?-kíváncsiskodott.
-Szeretjük egymást meg minden , de ugye most ezekben a hetekben egész nap stúdióznak és alig van időnk egymásra , sőt nincs is időnk egymásra! Én 4 órakor hazajövök a munkából és vagy anyával , vagy Doniyháékkal vagyok Zayn meg kb. estig stúdiózik és ez egy kicsit szar.
-Igen , nekünk is az de Harryvel már megbeszéltük a dolgokat.-mesélte.
-Igen mi is megbeszéltük , de a héten nem voltunk együtt és az előtt se. Nagyon hiányzik..
-Elhiszem.. Oh de nekem most mennem kell a mamám nemsokára jön hozzánk és haza kell mennem.-nézett az órájára.
-Rendben lekísérlek.-mondtam majd felálltunk és lekísértem Amandát majd már el is ment. Nem sokkal később haza jött anya is.
-Szia kicsim!-ölelt meg boldogan.
-Szia anya!
-Hogy vagy?-kérdezte majd lepakolta a cuccait.
-Megvagyok... És te? Látom te is nagyon boldog vagy.-mosolyogtam.
-Tényleg?! Ennyire látszik?!
-Igen!
-Hát jó elmondom!-ültünk le a nappaliba.
-Hallgatlak!
-Az új munkahelyemen a főnököm nagyon kedves Dave. És képzeled elhívott holnap vacsorázni. Meg akarlak kérdezni hogy mit csináljak. Tudom hogy nehéz neked Jade , az apád halála , utána Eric amit tett , és most pedig itt van Dave egy nagyon kedves ember és nem csak mondom , tudom hogy kedves , szerinted elmenjek vele?
-Anya. Én azt szeretném , hogy boldog légy , és ha úgy érzed , hogy meg szeretnéd próbálni Davvel én nem fogok beleszólni ha te szeretnél nyugodtan menj el vele vacsorázni!-ölelte meg anyát.
-Köszönöm , nagyon szeretlek Jade!
-Én is szeretlek anya!
-Na de mesélj valamit! Hiányzik Zayn igaz?
-Igen nagyon. De nem értem Amandának és Harrynek sokkal szorosabb a kapcsolata úgy érzem , annak ellenére hogy Hazza is este ér haza elvitte Amandát vacsorázni.. Talán azért van mer ők már lefeküdtek..-gondolkodtam el.
-Jajj ez hülyeség! Hidd el Zayn szeret téged még akkor is ha ti később fogtok...
-Hát nem tudom..lehet velem van a baj.
-Ez nem igaz!-rázta meg anya a fejét.
Este felé.*
Anyával sokat beszélgettünk majd később átmentünk Trisháékhoz is majd velük is beszélgettünk és most itthon vagyok a szobámban mikor hirtelen nyitódott az ajtóm és VÉGRE itt van Zayn.
-Zayn már nagyon hiányoztál!-öleltem meg.
-Te is hiányoztál!-ölelt vissza és hallottam a hangján hogy kimerült.
-Nem vagy éhes?-kérdeztem.
-Nem köszi , a stúdióba ettem.
-Oké.
-Itt aludhatok ma?-kérdezte mosolyogva én pedig bólintottam egyet. -Akkor elmegyek fürödni mindjárt jövök.-mondta majd elment a fürdőbe lezuhanyozni én pedig átvettem addig a pizsomámat majd amíg Zayn fürdött csináltam kettőnknek kakaót , tudom hogy szereti , minden este mikor nem stúdiózott szoktunk inni elalvás előtt. Mikor megcsináltam mind a két adag kakaót lépteket hallottam lefelé tudtam hogy Zayn az. Mikor megfordultam volna két erős kezet éreztem a derekamon és az ajkai pedig a nyakamra tapadtak.
-Nagyon hiányoztál.-suttogta.
-Te is nekem Zayn!-fordultam felé majd megcsókoltuk egymást.
-Szeretlek!-mosolyogta.
-Én is téged!-mosolyodtunk el mindketten. -Csináltam kakaót!-mikor kimondtam Zayn szemei felcsillantak és édesen mosolygott , mint egy óvodás.
-Már hiányoltam!-vette fel a pultról a kakaót majd felmentünk a szobámba és megittuk ott. Mikor végeztünk az esti kakaóivással leraktuk a kis asztalra majd Zayn magához húzott és aranyosan mosolygott.
-Ez nagyon finom volt!-kezdte el a hátamat simogatni.
-Örülök , hogy ízlett.-mosolyogtam , majd egy puszit nyomtam az ajkaira amiből csók lett.
-Sajnálom , hogy mostanában úgy elhanyagollak de sokat kell dolgoznom.-mondta szomorúan.
-Megértelek Zayn.-néztem mélyen a szemeibe amik teljesen elvarázsoltak. Csak néztük egymást nem tudom meddig majd Zayn összekulcsolta a kezeink.
-Álmos vagy?-kérdeztem miután kiszabadultam gyönyörű szemei nézéséből.
-Csak egy kicsit.
-Ne hazudj!
-Oké.-mosolygott.
-Gyere menjünk fel!-mondtam majd Zayn felkapott az ölébe mosolyogva és felvitt a szobába.


Ez lenne az új rész , várom a komikat és iratkozzatok fel! És már korábban is akartam mondani, tudom hogy Liam és Danielle már nincsenek együtt de én beraktam a blogba mint Liam barátnőjét remélem nem zavar titeket!:) xx
#PayzerForever <3

2 megjegyzés:

  1. Imádtam ♥ és egyáltalán nem baj hogy bele raktad Daniellet mint Liam barátnője *-* és hát igen #PayzerForever *-* nagyon nagyon jó rész lett :D kövit gyorsan

    VálaszTörlés