Translate

2013. július 29., hétfő

6. Örülök , hogy velem vagy.

                     Sziasztok! Meghoztam az új részt remélem tetszeni fog és írtok néhány komit! Plusz még arra szeretnélek kérni titeket hogy van egy blogom (aminek nemsokára vége) léci olvassatok bele és írjatok hozzá komit! :) ez lenne az.: http://zaynamandalovestory.blogspot.hu/



Zaynel nemsokára hazaértünk majd bementünk az ajtón anya pedig odabent volt a nappaliba.
-Szia anya!-köszöntem.
-Sziasztok!-fordult felénk mosolyogva.
-Ashley megengedné , hogy Jade ma nálam aludna..?-kérdezte Zayn és az ajkát harapdálta. Ideges lehetett , de én is az voltam.
-Mi történt köztetek?-kérdezte anya mosolyogva mire mindketten elmosolyodtunk. -Értem én.-mosolygott anya.
-Szóval akkor megengeded?-kérdeztem.
-Igen!-mosolygott.
-Köszönjük!-köszönte meg Zayn mosolyogva , majd felmentünk a szobámba én pedig bepakoltam a cuccaim gyorsan , majd lementünk elköszöntünk anyától és mielőtt elindultunk volna Zayn bement a szüleihez is.
-Sziasztok!-nyitott be az ajtón Safaa pedig már egyből rohant is oda hozzá egy nagy ölelésre.
-Zayn de jó hogy itt vagy!-jött oda hozzá az anyukája és megölelte.
-Én is örülök nektek! De ha nem lenne nagy gond Jade ma ott alszik nálam de majd a héten lejövök hozzátok!
-Rendben Zayn.-mondta az apukája.
-Ó szóval össze jöttetek?-kérdezte Doniyha mosolyogva, Zayn pedig fülig elpirult és szerintem én is. -Zayn és Jade együtt , Zayn és Jade együtt , Zayn és Jade együtt!-énekelték kórusba a Malik lányok mi pedig csak mosolyogtunk.
-Lányok hagyjátok már őket!-mondta mosolyogva Trisha.
-Így van hagyjátok a testvéreteket! De mi most megyünk sziasztok!.-köszöntünk el majd Zayn még mindenkit megöleltünk és már indultunk is. Az úton csöndben voltunk és én azon gondolkodtam hogy lehet ilyen szerencsés. Annyi rossz dolog történt már az életemben apa halála , a volt barátommal egy lakásba költöztünk majd egy héttel később közölte velem hogy megunt engem és szó szerint kidobott a házból , és még itt volt Eric. Utáltam őt próbáltam vele jóba lenni de ő valamiért mindig belém kötött és én inkább hagytam , plusz ami pár napja történt. Ha nem jön Zayn ki tudja mit tett volna velem az az állat. Szóval ezért örökre hálás leszek Zaynnek. Ő ha nem lenne Eric még mindig velünk lenne és anyával még mindig nem lenne ilyen jó a kapcsolatom. Zaynt pedig Doniyhának köszönhetem. Ha ö nem vezet rá hogy  tényleg szeretem ki tudja , lehet soha nem jövünk össze. Szóval ezt még meg kell köszönnöm neki! Zayn olyan másabb mint a többi srác. Van benne valami ami már az elején megfogott még akkor is ha nem akartam volna , az pedig a rossz fiús kinézete. Imádom mikor rám mosolyog , vagy az ajkát harapdálja , vagy ha azokkal a gyönyörű barna szemeivel felém néz. Teljesen elvarázsol.
-Jade megjöttünk!-legyezett a kezével az arcom előtt mire én feleszméltem.
-Ja oké , csak egy kicsit elbambultam..
-Azt látom..Min gondolkodtál?-kérdezte mosolyogva mire én csak visszamosolyogtam rá.
-Hagyjuk..-mondtam még mindig mosolyogva majd kiszálltunk a kocsiból és bementünk Zayn házába. Nagyon nagy volt! Mikor beléptünk egy kis folyosó volt ahol a kabátokat lehet akasztani majd egy hatalmas nappali , és ha balra megyünk a konyha tárult elénk.
-Hűha Zayn! Nagyon szép házad van!-csodálkoztam.
-Köszi! Örülök hogy tetszik!-mosolygott. -Gyere menjünk fel a szobámba aztán elmehetsz fürödni és eszünk valamit oké?-kérdezte aranyosan.
-Rendben.-válaszoltam majd felmentünk Zayn szobájába. Lepakoltam majd Zayn megmutatta hol van a fürdő én pedig elmentem fürödni.
                                                                   *****
Végeztem a fürdéssel majd felvettem volna a pizsomám csak az volt a baj , hogy Zayn szobájában hagytam. Magamra tekertem a törölközőt és bementem Zaynhez. Az ágyon feküdt és a telefonját nyomkodta.
-Őőő Zayn..nem láttad a pizsomámat?-kérdeztem szégyenlősen , majd végignézett rajtam. A tekintete az egész testemet égette , és éreztem hogy elpirulok Zayn pedig elmosolyodott , majd felkelt az ágyról és odaadta a pizsomámat mosolyogva és közel volt hozzám , a homlokunk összeért.
-Itt van.-mondta mosolyogva majd a felesleges hajszálaimat ea fülem mögé törte és egy puszit nyomott az arcomra ,én pedig elmosolyodtam.
-A-akkor én most megyek..átveszem ezt..-mutogattam a pizsomámra alig tudtam megszólalni amiért Zayn egy puszit nyomott az arcomra. Zayn bólintott egyet mosolyogva majd visszamentem és felvettem a pizsomámat ami egy fehér vékony pántosból és egy rövid fehér gatyábőól állt , majd visszamentem Zaynhez.
-Kész vagyok.-jelentettem be Zayn pedig odajött hozzám.

-Okés akkor én is elmegyek fürödni addig te nyugodtan lépj fel facebookra vagy ahová akarsz , ott a laptopom ha kell.--mutatott rá én pedig bólintottam egyet Zayn pedig elment fürödni én pedig beléptem a facebookomba. Már rég voltam fent de nagyon nem is szoktam fellépni. Lapoztam lefelé majd megláttam egy képet amin Zayn és én vagyok és valaki ezt írta a képhez: "Zayn és az új barátnője! remélem nem fog sokáig tartani a kapcsolatuk Zayn nagyon meg fogja bánni ezt a ribancot!"
A könnyeim potyogni kezdtek miután végigolvastam. Miért írtak ilyent a fanok? Hisz nem is ismernek engem. Nagyon rosszul esik hogy ilyeneket írnak rólam főleg hogy nem ismernek. Miközben újra és újra elolvastam Zayn visszajött a szobába. Próbáltam letörölni a könnyeim de Zayn észrevette hogy valami baj van és egyből odajött mellém.
-Jade mi a baj?-kérdezte ijedten és a könnyeimet próbálta letörölni.
-Utálom az életem!-törtem ki magamból és az arcom a kezeimbe temettem Zayn pedig szorosan átölet és észrevette hogy mit írtak ki. Éreztem ahogy az erei megfeszülnek és hogy nagyon ideges.
-Ne foglalkozz velük! Csak féltékenyek és buták!-nézett a szemembe és próbált megnyugtatni.
-De Zayn és nem tettem semmit!!! Én nem tudtam , hogy ennyire ki lesznek akadva amiatt hogy összejöttem veled.-magyaráztam.
-Kell nekik egy kis idő. Hidd el meg fognak szeretni! De ne foglalkozz velük!
-Zayn te könnyen beszélsz. Az egész életem egy semmi volt. Apa meghalt , anya teljesen ki volt és néhány évvel később megtalálta magának ezt az Ericet és szerették egymást én nem szerettem és ő sem szeretett engem , pedig én megpróbáltam és ha te nem jössz aznap este ki tudja mit tett volna velem , aztán a volt pasimmal egy év után összeköltöztünk majd rá néhány héttel később közli velem , hogy már megunt engem és szó szerint kidobott a házból , a 'legjobb' barátnőm mondta , hogy egy pasi miatt ott marad Amerikába és hogy felejtsem el a közös munkánkat és mindent , és most a rajongóid is ez nekem túl sok. És én nem akarlak téged ezzel terhelni!-Zayn nem szólt semmit csak megrázta a fejét majd megfogta a kezeim.
-Figyelj! Én tudom , hogy szörnyen nehéz lehet , de én itt vagyok neked és bármi történjék örökre veled maradok és megvédlek bármitől és jobbá fogom tenni az életed! És ez meg lehet korai Jade de én tiszta szívemből szeretlek téged és mindenemet odaadnám érted hogy te boldog légy! Érted?! MINDENEMET!-emelte ki a mindenem szót. Én nem tudtam mit mondjak teljesen lesokkoltam majd mire szóhoz jutottam volna Zayn a puha ajkait az enyémre nyomta és a kezével átölelte a derekam én pedig a hajába túrtam. A csókunk egyre hevesebb lett , majd levegő hiány miatt elváltak ajkaink egymástól a levegőt pedig csak kapkodtuk Zaynel majd egy puszit nyomott a számra amiből újra csók lett.
-Na már nem szomorkodsz ugye?.-kérdezte mosolyogva.
-Nem.-mondtam mosolyogva.
-Éhes vagy?-kérdezte.
-Nem. Liamékkel elmentünk pizzázni és most tele a hasam.
-Ja oké akkor mit csináljunk?-kérdezte.
-Te nem vagy éhes?
-Nem. Mi lenne ha elmennénk valahová?
-És hová?-kérdeztem.
-Hát mivel már este van elmehetnénk valahová bulizni hm?-kérdezte mosolyogva.
-Oké benne vagyok! Csak mi ketten?
-Nekem mindegy. Bár Louisnak megígértem hogy valamelyik nap elmegyek vele..
-Akkor hívjuk fel hátha eljön!
-Oké akkor mindjárt felhívom!-mondta majd már tárcsázta is a számát.
-Szia Louis Zayn vagyok nem zavarlak? Csak azt szerettem volna kérdezni hogy Jadel elmegyünk bulizni nem jössz el velünk?...-Persze nem gond ha ő is jön akkor gyertek ide várunk , szia!-tette le a telefont kis idő után.
-Na mit mondott?
-Azt mondta eljön de jön Eleanor is.
-Az jó! Legalább több időt leszünk együtt!
-Igen.-mosolygott. -Szerintem öltözzünk addig át , azt mondta hogy mindjárt jönnek.
-Rendben.-mondtam majd felkaptam magamra a hosszított szoknyám , aminek a felső része fehér az alsó pedig fekete volt. Úgy hallottam , hogy Louisék is megjöttek ezért lementem hozzájuk , már Zayn is ott volt. Mikor leértem köszöntem nekik.
-Na Jade , hogy érezted eddig magad?-kérdezte Louis mosolyogva miután én is elmosolyodtam.
-Nagyon jól.-néztem Zaynre és éreztem hogy elpirulok.
-Ennek nagyon örülök , de most akkor indulatunk?
-Igen!-mondta Zayn majd beültünk a taxiba és elindultunk a megbeszélt helyre. Odaértünk majd leültünk egy helyre Louis és Zayn pedig elmentek hozni valamit inni , én pedig Eleanorral maradtam.
-Szóval összejöttetek Zaynel?-kérdezte Eleanor mosolyogva.
-Igen!-mondtam mosolyogva.
-Örülök nektek! Már az első pillanattól fogva láttam hogy titeket egymásnak teremtettek! Amúgy Zayn mesélte , hogy a rajongók milyenek voltak..tudod az a poszt facebookon. Az ilyenekkel nem szabad foglalkoznod , csak féltékenyek amiért ilyen jó pasit fogtál ki mint Zayn.-magyarázta Eleanor én pedig elmosolyodtam.
-Igazad van! Nem fogok az ilyenekkel foglalkozni!-miközben beszélgettünk Eleanorral a fiúk is visszajöttek.
-Mit hoztatok?-kérdezte Eleanor.
-Van itt minden! Jack Daniels , koktélok , sör  ,bor!-sorolta őket Louis. -Mit kértek lányok?-kérdezte Louis , mire Eleanorral rávágtuk egyszerre a koktélt Louis pedig már oda is adta. Louis is velünk tartott egy koktélra , Zayn pedig a sörnél maradt.
-És történt már köztetek valami?-kérdezte Louis és a szemöldökét összeráncolta de a végén már elnevette magát. Mi pedig csak összenéztünk Zaynel.
-Louis! Ez az ő dolguk!-bökte vállon barátnője.
-Tudom de Zayn mégis olyan mintha a testvérem lenne , ezért el kell mondania! Ő is kérdőre vont nálad emlékszel?
-Oké az igaz..-válaszolt Eleanor.
-Hát oké. Még 'úgy' nem történt semmi!-bökte ki Zayn.
-Nem kell elsietnetek a dolgot!-mondta Eleanor , amivel mindenki egyet értett.
-Igen , igen de most itt az idő a táncoláshoz! Jade jössz?-kérdezte Louis majd felállt.
-oké elmehetünk!-mondtam majd én is felálltam és elmentem Louissal táncolni , Eleanor pedig Zaynnel. Épp a Little Mix száma szól a How Ya Doin'? és Louissal arra táncoltunk már ha lehetett volna táncnak nevezni.. Mikor vége lett a számnak Louissal visszamentünk a kis helyünkre és később Zaynék is visszajöttek. Louis és Eleanor elmentek táncolni mi pedig Zaynel maradtunk. Nem tudom hogy tudnak ennyit táncolni , én már most ebbe az egybe elfáradtam!
-Nem unatkozol?-kérdezte Zayn majd odaült mellém és átkarolt.
-Nem.-néztem rá mosolyogva Zayn pedig megcsókolt , Louisék pedig visszajöttek.
-Ezt nem itt kéne csinálnotok..-röhögött Louis.
-Oké bocs Tomlinson.-röhögött Zayn is.
                                                           *******
A buli közepére már eléggé ittas állapotba kerültünk , Zayn pedig táncolni hívott , épp Ellie Goulding és Calvin Harris közös száma ment I Need Your Love ami az egyik nagy kedvencem. Megfogtam Zayn kezét majd az egyik karjával átölelt hátulról a másikkal pedig a derekamat fogta és így táncoltunk.
Úgy 11 óra lehetett mikor Eleanorékkal beültünk egy taxiba és hazamentünk. Elköszöntünk Eleanoréktól majd Zayn nagy nehezen kinyitotta a bejárati ajtót és úgy ahogy voltunk elaludtunk a kanapén.


Nos ez lenne az új rész , tudom hogy nem a legjobb de nem volt ihletem , meg most a másik blogomba írom az utolsó részeket , de remélem tetszett és kapok komikat! Sietek a másik résszel de addig ha van kedvetek olvassátok a másik blogom , amit a fejezet elején raktam ki! :) xx

3 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jó lett jöhet a kövi rész :)

    VálaszTörlés
  2. Na csajsz! Eddig nm komiztam mert telóról olvastam és nem engedett komizni! De mindegyik Per-Fect volt!!!!!

    VálaszTörlés
  3. ohh hát valami fantasztikus rész lett *-* nagyon tetszett kövit gyorsan

    VálaszTörlés