Translate

2013. augusztus 17., szombat

10. Költözés!






Néhány hónappal később.
Mióta Zayn és én Párizsban voltunk , úgy érzem , mintha egyre szorosabb lenne a kapcsolatunk. Nagyon jól elvagyunk és amikor csak tudunk együtt vagyunk. A mai napot Doniyhával és Amandával töltöttem. Moziba mentünk , és vásárolni is voltunk , majd átjöttek hozzám is.
Anyával is minden rendben , a munkatársával Davel nagyon kijönnek és én is bírom öt , rendes ember nem olyan mint Eric.
Miközben a szobámban öltem és a telefonomat nyomkodtam Zayn jött be az ajtómon , majd egy puszit nyomott a számra.
-Hát te? Nem úgy volt , hogy később jössz?-kérdeztem.
-De igen , csak hamarabb végeztünk!-mosolygott majd még egy puszit nyomott a számra én pedig elmosolyodtam. Leült mellém majd egy ideig csak néztük egymást és Zayn törte meg a csendet.
-Mi lenne ha hozzám költöznél?-kérdezte csillogó szemekkel.
-Ezt most komolyan gondolod?-kérdeztem izgatottan.
-Igen , nagyon komolyan gondolom , veled akarom leélni az életem hátralévő részét!-Zayn amiket mondott nagyon jól esett , nem tudtam mit mondani csak megcsókoltam majd aranyosan elmosolyodott.
-Szóval ez igent jelent?-mosolygott én pedig bólintottam.
-De még anyával is beszélnem kell.
-Rendben akkor gyere!-fogta meg a kezem majd lementünk anyához aki épp ebédet csinált.
-Ashley beszélhetnénk?-kérdezte Zayn anyától.
-Persze mit szeretnétek?-ült le a székre.
-Megkérdeztem Jadet , hogy nem e költözne hozzám , és ő igent mondott , már csak neked kéne beleegyezned. Szóval odaköltözhet hozzám Jade?-nézett Zayn anyára kiskutya szemekkel.
-Hát nem is tudom..biztos hogy ezt akarjátok?
-Igen én szeretem Jadet és vele szeretnék élni.
-Rendben de csak egy feltétellel!-rakta fel a kezét. -Meglátogattok amikor csak tudtok.-mosolyodott el.
-Köszönöm anya!-öleltem meg mosolyogva , majd Zayn is csatlakozott hozzánk.
-Akkor mi most felmegyünk pakolni.-mondtam majd magam után húztam Zaynt.
-Ezt el sem hiszem , annyira örülök!-mondta boldogan miután becsukta maga után az ajtót , majd felkapott a karjaiba és megpörgetett majd megcsókolt.
-Szeretlek Zayn!
-Én is téged! De most gyere pakoljunk segítek!
                                                                          ***
Lassan végeztünk a pakolással , majd a bőröndökkel együtt lementünk a nappaliba majd anya , Zayn és én elindultunk Zayn háza felé. Odaértünk majd anya segített kipakolni , majd elbúcsúzott tőlem majd Zayn hazavitte a kocsijával én pedig ledőltem a nappaliba majd a telefonomat nyomkodtam és felmentem twitterre. Nem volt semmi érdekes fent ezért kiléptem majd pár perc múlva Zayn is hazajött és leült mellém.
-Megjöttem.-mosolygott.
-Örülök!-mosolyogtam vissza. -Mit csinálunk ma?
-Amit csak szeretnél!-puszilt meg. -Nem vagy fáradt?-kérdezte és az arcomat simogatta.
-De igen , egy kicsit.-mosolyogtam , Zayn pedig hirtelen felkapott majd a szobába vitt és letett az ágyra.
-Mit csinálsz?-kérdeztem mosolyogva.
-Felhoztalak.-puszilta meg az arcom.
-Akkor én most alszok egyet.-pusziltam meg.

Zayn szemszöge*
Amíg Jade aludt én mellette feküdtem és néztem őt. Olyan csodálatos lány , és csak az enyém. Annyira szeretem őt , és tudom hogy nem fogja megbánni hogy összeköltöztünk. Miközben Jade aludt hallottam , hogy az éjjeli szekrényen megszólal a telefonja ezért odamentem és megnéztem hogy ki írt neki. Egy fiú volt akit Adamnak hívnak. Ki lehet ez és miért írogat az én barátnőmnek?!
-Mit csinálsz a telefonommal?-jött oda hozzám Jade. Azt hittem még alszik.
-Hogy hogy nem alszol?-kérdeztem.
-Nem tudtam. De mit csinálsz a telefonommal?-mutatott rá.
-Csak hallottam hogy üzenetet jött ,  nem akartam a telefonodba turkálni , de ki az az Adam Jade?-kérdeztem , ő pedig kivette a telefont a kezemből.
-Pár napja , írt nekem egy üzenetet , a volt barátom , hogy segítségre van szüksége.
-Milyen segítségre?-kezdtem ideges lenni.
-Kirúgták a munkahelyéről és most a hotelben ahol lakott onnan is kidobták , és azt mondta , hogy nem e költözhet hozzám , én meg igent mondtam , de így nem tudom hogy mi lesz..
-De miért nem mondtad el nekem?! És miért nem a családjától kér segítséget?!
-Zayn a családja elhagyta őt , és nincs neki senkije , ennyivel tartozom neki!
-Miért mi történt , hogy tartozol neki?!
-Szakítottunk és azután került ilyen helyzetbe. Zayn , tudom , hogy ideges vagy amiért nem mondtam el , sajnálom , de nem akarok veszekedni , de valahogy muszáj neki segítenem.-jött hozzám közelebb , majd megfogta a kezem.
-Rendben. De nem maradhat sokáig jó?
-Köszönöm!-mosolyodott el , majd megcsókolt.
-És mikor jön?.-kérdeztem.
-Hát igazából ma délután.-húzta el a száját.
-Oké.-sóhajtottam. -Gyere rendezzük be neki a vendégszobát.

Jade szemszöge*

Tudom hogy előbb el kellett volna mondanom Zaynnek de alig voltunk együtt és nem akartam ezzel terhelni őt. Szerencsére nem nagyon haragszik rám , és ennek örülök. Lassan végeztünk a szobával majd megjött Adam is.



Na ez lenne az új rész , bár igaz nagyon rövid lett de a következő részt megpróbálom hosszabbra írni , addig is komizzatok és iratkozzatok fel! :DxX

2 megjegyzés:

  1. Ha nem hozod a következőt.....Nem tudom mit csinálok xD
    Csak hozd lécci!
    Amy<3

    VálaszTörlés
  2. ooo annyira jó lett:D lécci kovit hamar ♥
    és ne vesszenek össze Adam miatt okés? :D

    VálaszTörlés