Translate

2013. augusztus 9., péntek

9. Párizs!












Zayn szemszöge.*
Már reggel 7 óra volt , ezért felöltöztem , majd már indulnom is kellett a stúdióba. Nyomtam Jade arcára egy puszit és már indultam is. Fél nyolcra beértem a stúdióba és már a többiek is ott voltak.
-Sziasztok srácok!-köszöntem nekik.
-Szia Zayn!
-Ti mit terveztek a szabadnapotokra?-kérdezett minket Harry.
-Én hazamegyek Írországba.-mondta Niall.
-Én Eleanorral a szüleihez utazok , te Liam?-nézett Louis Liamra.
-Daniellával és Andyval leszek , te Harry?
-Hazamegyek Holmes Capelbe , utána meg Amandával leszek. Te Zayn?
-Én még nem tudom , de tuti , hogy Jadet elviszem valahová..-gondolkodtam el.
-És hová?-kérdezte Niall.
-Nem tudom. Szerintetek Párizs tetszene neki?
-Zayn ezt jegyezd meg: Minden nő arról álmodik , hogy a pasija egyszer elvigye ode , én már csak tudom.-mondta Louis.
-Talán igazad van..
-És mikor mentek?-kérdezte Niall.
-Szerintem ma mielőtt megyek vissza megveszem a jegyeket.-mondtam.
-Jade biztos örülni fog.-mosolygott Liam.
                                                         *****
A munkának vége , és most 4 hét szabadnapot kaptunk. Elköszöntem a srácoktól , és elmentem venni két jegyet Párizsba. Remélem elengedik Jadet. Két óra van ami azt jelenti , hogy Jade még dolgozik , ezért bementem hozzá a Nandosba.
-Mit szeretne?-kérdezte Jade , de nem tudta hogy én vagyok mivel épp írogatott valamit , én pedig elmosolyodtam.
-Egy hamburgert szeretnék , és téged!-mosolyogtam Jade pedig felnézett rám majd elmosolyodott.
-Zayn hát te?-lepődött meg.

-Négy hét szabadnapot kaptunk , és eljöttem hozzád.-mosolyogtam rá majd ő is elmosolyodott. -Neked mikor jár le a munkaidőd?-kérdeztem.
-Hát igazából én is 4 hét szabadnapot kaptam , de nem tudtam mit csinálni otthon ezért eljöttem.-mondta.
-De ugye elengednek?
-Persze szólok a főnökömnek és utána kiviszem neked a rendelést.-mosolygott.
-Rendben addig leülök.
-Okés.

Jade szemszöge.*
Mondtam a főnökömnek , hogy elmegyek , majd még kivittem Zaynnek a rendelést és leültem hozzá.
-Te nem vagy éhes?-kérdezte.
-Most nem.
-Oké.-mondta majd megette a hamburgerét , majd felálltunk Zayn összekulcsolta a kezünket és hazamentünk.
-Jade.-szólt Zayn mikor hazaértünk.
-Igen?-fordultam felé.
-Mivel szabadnapunk van , ezért mikor jöttem ki a stúdióból , vettem egy repülőjegyet Párizsba. Van kedved eljönni velem?-kérdezte mosolyogva.
-Párizsba?! Mindig is el akartam oda menni!-öleltem meg.
-Szóval akkor eljössz?-kérdezte.
-Még szép! De anyával is meg kell még beszélnem.
-Mit kell megbeszélni.-jött le anya a lépcsőn én pedig felé fordultam.
-Csak azt hogy Zaynnel nem mehetnék el Párizsba?-kérdeztem félénken anya pedig elmosolyodott.
-Zayn biztos vigyázni fog rád , elmehetsz vele de nagyon vigyázzatok magatokra!-tette fel az ujját mosolyogva én pedig megöleltem majd megköszöntem neki. Felmentünk a szobámba majd összepakoltam néhány ruhát.
-Ha nem kell a segítség akkor elmegyek szólok anyáéknak , hogy a héten elutazunk , és én is elpakolok.
-Rendben addigra én is végzek.
-Sietek!-mondta majd megpuszilt és már ment is én pedig elpakoltam a cuccaim.


Másnap.*
Hat óra van Zayn és én most szálltunk fel a repülőre és már Párizs felé tartunk. Nagyon örültem mikor azt mondta , hogy oda utazunk. Jó lesz végre egy kicsit kettesbe lenni egy hétig. Két és fél óra után megérkeztünk majd leszálltunk a gépről és egyenesen a szállodánkhoz mentünk. Zaynnel bejelentkeztünk majd felmentünk a szobánkba és kipakoltuk a cuccainkat.
-Elfáradtál?-húzott magához szorosan.
-Csak egy kicsit.-mosolyogtam.
-És ahhoz van kedved , hogy elvigyelek vacsorázni?-kérdezte mosolyogva.
-Igen!-öleltem meg.
-Utána ha gondolod elmehetünk sétálni.
-Jó ötlet! És mikor megyünk?
-Nekem gyorsan még el kell intéznem valamit és utána már a tiéd vagyok.-fogta meg a kezem mosolyogva.
-Rendben!-mosolyogtam Zayn pedig adott egy puszit majd kiment a szobánkból én pedig addig átöltöztem. Egy egybe ruhát vettem fel , ami szív alakúra van kivágva és egy hozzá illő cipőt.

Felvettem a ruhát , majd raktam magamra sminket de nem sokat , nem szeretem ha sok smink van rajtam , úgy olyan kényelmetlenül érzem magam. Mikor végeztem a sminkemmel Zayn is visszajött.
-Hmm de szép vagy!-puszilt bele a nyakamba én pedig elmosolyodtam.
-Azért nem kell túlzásba vinni!
-Nem viszem túlzásba.-mosolygott. -Na de én is átöltözök és már indulhatunk is.-mondta majd elment átöltözni.
Egy fehér inget viselt , és egy fekete farmert ami nagyon jól állt neki , kiemelte a testét. Mikor megláttam az ajkamba haraptam. Ez a srác egy isten!
-Indulhatunk?
-Persze!-mondtam majd magamra kaptam a kis táskám , Zayn összekulcsolta a kezeink majd indultunk is az étterem felé. Párizs gyönyörű volt , főleg este mikor kivan világítva. Lassan odaértünk az étteremhez ami nagyon szép volt , majd mindketten rendeltünk Zaynnel és elfogyasztottuk , majd elmentünk az Eiffel toronyhoz. Gyönyörűen ki volt világítva. Zayn ellépett mellölem és egy kicsit meglepődtem , de aztán hátulról megölelt és úgy csodáltuk tovább az Eiffel toronyt.

-Zayn ez gyönyörű!-mosolyodtam el ő pedig megpuszilta az arcom.
-Örülök hogy tetszik.-suttogta fülembe , én pedig teljesen beleborzongtam. Zayn olyan tökéletes , nem tudom hogy tudott engem választani , hiszen megkaphatna bárkit akit akarna , de ő mégis engem választott. Nagyon szeretem őt és boldog vagyok vele. Mióta belépett az életembe mindent másképp látok.
Zayn és én egy csomó ideig sétáltunk , majd mikor már későre járt visszamentünk a hotelszobánkba.
-Elfáradtál?-kérdezte aranyosan.
-Nem , nem vagyok fáradt!-karoltam át a nyakát ő pedig a kezeivel körbefonta a derekam majd megcsókolt.
-Gyere velem.-fogta meg a kezem , majd a fürdőbe vezetett és kérte hogy csukjam be a szemeim én pedig így tettem.
-Oké kinyithatod!-mondta izgatottan én pedig lassan kinyitottam a szemeim. Mikor megláttam , hogy mi fogad tátva maradt a szám. 

-Tetszik?-kérdezte Zayn és idegességébe az ajkát harapdálta amin elmosolyodtam , majd odamentem hozzá és megcsókoltam. A csókunk egyre vadabb lett , én pedig Zayn ingét kezdtem el kigombolni , ő pedig a ruhámat kezdte el lehámozni rólam. Hirtelen azt vettük észre hogy mindkettőnkön csak fehérnemű van és csak bámultuk egymást.
-Jössz velem fürödni?-kérdezte Zayn egy pimasz mosoly kíséretében én pedig csak bólintottam egyet majd mindketten levettük magunkról a ruhadarabokat és beültünk a vízbe Zayn pedig szorosan átkarolt hátulról és a nyakamat kezdte el szívni. Hátrébb döntöttem a nyakam , hogy még jobban hozzáférhessen a nyakamhoz. Hirtelen felnyögtem Zayn pedig egyre lejeb haladt kezeivel és a melleimet kezdte el simogatni én pedig egyre gyorsabban vetten a levegőt.
-Zayn..muszáj itt csinálnunk?-kérdeztem és az ajkamba haraptam.
-Biztos hogy ezt szeretnéd?-nézett a szemeimbe és láttam hogy csillognak a vágytól.
-Mindennél jobban.-suttogtam fülébe majd gyorsan megtörölköztünk és egyenesen az ágyig vitt Zayn majd letett és felém kerekedett és a melleimet kezdte el puszilgatni én pedig a hajába túrtam mire egy férfiasat felnyögött. Mikor már megunta az ölébe ültetett és a nyakát kezdtem el csókolgatni majd mikor már meguntam megcsókoltam és mozgolódni kezdtem az ölébe.

Zayn újra felém kerekedett majd megcsókolt és a hasamat kezdte el csókolgatni és egyre lejeb haladt majd lassan levette rólam a bugyit és a csiklómat kezdte el dörzsölni mire felnyögtem egyet. Később az ujjai helyett a nyelvével kezdett el kényeztetni amire nem voltak szavak. Istenem Zayn nyelve csodálatos!
-Zayn mindjárt..-fejeztem volna be de Zayn akkor abbahagyta majd újra megcsókolt én pedig végighúztam körmeim a hátán. Éreztem hogy férfiassága már nem bírja ezért boxeren keresztül kezdtem el simogatni Zay pedig nagyokat nyögött.
-Ne kínozz kérlek..-zihált.
Lehúztam boxerét , majd úgy simogattam neki , majd az egészet bevettem a számba és úgy kényeztettem tovább. Ahogy láttam és hallottam Zayn nagyon élvezte. Már éreztem hogy majdnem elmegy , de akkor hirtelen kihúzta magát belőlem majd megint felém kerekedett.
-Biztos , hogy ezt akarod?-kérdezte vággyal teli.
-Igen mindennél jobban!-néztem bele szemeibe.
-Először egy kicsit fájni fog de utána jobb lesz.-magyarázta majd egy puszit nyomott a számra és lassan belém tolta magát. Szörnyen fájt , és egy könnycsepp gördült le a szemeimen amit Zayn egyből letörült.
-Mindjárt jobb lesz!-tűrte a hajamat a fülem mögé majd mozogni kezdett bennem. Igaza volt , tényleg sokkal jobb volt , már nem is fájt , Zayn egyre gyorsabban kezdett el mozogni bennem én pedig a levegőt csak kapkodtam ahogy Zayn is majd a fülcimpámba harapott én pedig a kezeimet végigvezettem a hátán mire ő morgott egy férfiasat.
-Istenem Zayn én mindjárt..
-Tartsd még egy kicsit!-kérte majd én úgy tettem és egyre hangosabban vettük a levegőt , majd mindketten egyszerre élveztünk el. Zayn kihúzta magát belőlem , majd magunkra húzta a takarót és az izzadt testünkkel egymás karjába bújtunk.
-Csodálatos voltál!-puszilt bele a hajamba.
-Életem legjobb percei voltak!-mosolyogtam mire Zayn megcsókolt.
-Örülök hogy te is élvezted!-mosolygott ő is majd egymás karjaiban aludtunk el.



Nos ez lenne az új rész! Nekem igazából nem tetszik annyira de remélem nem lett olyan rossz és kapok  néhány komiz :) NE FELEDJETEK FELIRATKOZNI! :) Sietek az új résszel , addig is olvassátok az új blogom :D xx
http://jasmine1dstory.blogspot.hu/

3 megjegyzés: