Translate

2013. július 10., szerda

3. Érzelmek..




Miután mindenki átöltözött indultunk is a megbeszélt helyre. Hívtunk egy taxit és úgy fél óra múlva meg is érkeztünk. Nem volt valami nagy hely de nekünk pont jó volt.  Leültünk majd Harry elment és később visszajött egy csomó piával.
-Gyors voltál.-jelentett ki Louis.
-Én mindig gyors vagyok.-válaszolt vigyorogva Harry. A buli közepére már mindenki elég jó állapotba került , majd Niall felkért táncolni , de a miénket nem lehetett táncnak mondani , kb. úgy táncolhattunk mint mikor a hal víz nélkül marad.(oké ez egy kicsit furcsán hangzik.:D szerk.)
-Oké szerintem a táncot most hagyjuk.-mondta Nilall röhögve amivel én egyet értettem , majd visszaültünk a helyünkre. Később úgy döntöttem kimegyek elszívni egy cigit. Igen , sajnos cigizek 18 éves koromba kezdtem el , de sajnos nem tudok róla leszokni..
-Van még egy?-kérdezte egy hang a hátam mögül majd megfordultam.
-Neked nincs.
-Na léci csak egyet!-kérte.
-Nem. Neked nem Zayn.
-Miért vagy ilyen bunkó?-kérdezte nagyképűen.

-Én vagyok a nagyképű?! Azt hiszem az agyadra ment az alkohol , nem gondolod?
-Nem Jade. Te mész az agyamra!
-Ennek örülök!-mondtam mosolyogva.
-Na adj már egyet léci!
-Ha bocsánatot kérsz.-Zayn nem értettem miről volt szó láttam az arcán.
-Miért kérnék bocsánatot?-kérdezte értetlenkedve.
-A tegnapiért.-mondtam.
-Hahaha. Nem. Neked kéne bocsánatot kérned amiért rám öntötted a fagyit!
-Hát jó..akkor azt hiszem ezt az utolsót és én fogom elszívni.
-Jól van! Bocs. Most örülsz?!-nem mondtam semmit csak odadobtam neki a cigit majd már rá is gyújtott. Csendben álltunk egymás mellett majd Zayn törte meg.
-Mióta cigizel?-kérdezte.
-Két éve. Te?
-15 éves korom óta.
 

-Az szép..
-Többször is próbáltam már róla leszokni de nem tudtam.
-Hát ha valaki elkezdi nem nagyon tud róla leszokni.
-Lehet..-mondta majd egymásra néztünk én pedig bementem. Nem tudom miért de már elment a hangulatom az egész bulitól ezért szóltam a többieknek hogy inkább haza megyek.
-Srácok azt hiszem én haza megyek.
-Miért?-kérdezte Louis.
-Nem tudom..elment a kedvem bocsi majd bepótoljuk.
-Rendben , de minden rendben van ugye?-kérdezte Doniyha.
-Persze jól vagyok.-mondtam majd egy kisebb mosolyt húztam az arcomra. -További jó szórakozást sziasztok!-köszöntem el majd elmentem.
-Hová mész?- kiabált utánam egy ismerős hang.
-Haza.-mondtam majd felé fordultam.
-Miért?
-Elment a kedvem..
-Mitől?-kérdezte értetlenkedve.
-Azt sajnos én sem tudom..-csináltam úgy aki tényleg nem tudja pedig nagyon is tudtam.
-Én is jövök.-mondta majd elkezdtünk hazafelé sétálni.
-Hogy-hogy eljöttél?-kérdeztem és közbe a csillagokat néztem. Ma egészen másak voltak mint szoktak. Fényesebbek.
-Nem tudom. Nem éreztem valami jól magam.
-Akkor ezzel nem vagyok egyedül.-mondtam mosolyogva. -Amúgy most hogy-hogy nem kötsz belém?-kérdeztem vigyorogva.
-Csak idő kérdése!-felém nézett majd aranyosan elmosolyodott.
-Hahaha. Nagyon vicces vagy!
-Mondták már páran.
-Gondolom..
-De most komolyan Jade miért vagy velem ilyen?! A többi sráccal olyan jól kijössz , velem miért nem? Pedig én azt hittem majd kedvelni fogjuk egymást.-mire kimondta hogy 'majd kedvelni fogjuk egymást' egy kicsit meglépődtem...
-Sajnálom , de te mikor először bemutatkoztál olyan furcsa voltál. Hogy te vagy Zayn Malik de biztos nem kell mondani mert téged mindenki ismer. Ez bunkó volt valld be! A másik pedig , hogy mikor Doniyha áthívott medencézni te is bejöttél és kiestél az úszógumiból te egyből a kis hajadat kezdted el igazgatni , utána meg az a fagyis dolog amin teljesen felhúztam magam. És szerintem ha ezt így folytatjuk nem leszünk valami jóban.
-Oké bevallom a bemutatkozásom tényleg bunkó volt , a hajamat pedig imádom és féltem , a fagyis dolog meg..hát nem kellett volna magad felhúzni rajta.
-Könnyen beszélsz Zayn.-mondtam majd megálltunk a házunk előtt.
-Oké megpróbálok normálisabb lenni ha te is.
-Rendben , jó éjt Malik.-köszöntem el tőle.
-Jó éjt Schott.-köszönt el mosolygósan majd hazamentem és ledőltem aludni.


Zayn szemszöge.*

Elköszöntem Jadetől majd én is hazamentem. Már mindenki aludt ezért próbáltam halkan felmenni a szobámba. Ki kell pihennem magam mivel holnap jön Lily a gyerekkori legjobb barátom már rég nem láttuk egymást. Csak azt nem tudom , hogy itt maradjunk vagy pedig a saját londoni házamba. De szerintem inkább itthon maradunk. Amúgy nagyon örültem neki , hogy végre Jadel nem veszekedtünk , igazából nem is olyan hisztis mint gondoltam.

Jade szemszöge.*

Reggel 11 órakor ébredtem. Gyorsan elvégeztem a reggeli teendőimet majd lementem.
-Jó reggelt Jade!-köszöntött anya.
-Jó reggelt.
-Hallottam , hogy tegnap bulizni mentél.-nem tudtam honnan tudta anya hogy bulizni voltam , mivel én elfelejtettem neki szólni.
-Honnan tudod?
-Tegnap Trishánál voltam és mesélte.
-Ja értem. Most pedig átmegyek Doniyhához , te mikor mész dolgozni?
-Egy óra körül.-mondta.
-Rendben majd jövök szia!
-Szia.
Átmentem Doniyhához majd az anyukája nyitott ajtót.
-Jó reggelt Trisha! Nem zavarok?!
-Dehogy is! Gyere csak be!-mondta mosolyogva majd beengedett.
-Jó reggelt! Te biztosan Jade vagy ugye?-kérdezte egy pasas.
-Igen Jade vagyok.
-Nagyon örülök! Én Yaser Malik vagyok , Trisha férje.
-Nagyon örülök hogy megismerhetem!-mondtam majd kezet fogtunk , és megöleltük egymást majd felmentem Doniyhához.
-Szia Jade!-köszöntött Doniyha egy nagy mosollyal.
-Szia Doniyha , nem zavarok?
-Dehogy is!  Örülök hogy itt vagy!
-Akkor jó! Tegnap meddig maradtál?
-Miután elmentél Zaynel mi is nemsokára hazajöttünk.
-Értem. Amúgy mit tervezel mára?
-Sajnos jön Zayn kis kori  barátja Lily , szörnyen beképzelt csaj.
-Tényleg?
-Igen. Folyton csak vihogni tudott. Nemsokára itt lesz.-mesélte letörten Doniyha.
-Reggeliztél már?-kérdezte.
-Igen.
-Oké , én gyorsan le megyek enni valamit aztán visszajövök addig nyugodtan nézelődj csak.
-Rendben.-mondtam majd lement Doniyha én pedig láttam az éjjeli szekrényénél egy kis fényképalbumot amiben volt egy kép amin szerintem Doniyha , Waliyha , és Zayn volt.
-Hé Doniyha mindjárt..-jött be az ajtón Zayn. -Ohh Jade szia , Doniyha hol van?-kérdezte miután észrevette hogy nincs itt.
-Lement reggelizni mindjárt visszajön.
-Ja oké mit nézel?-kérdezte majd odajött mellém.
-Doniyha fényképalbumát.
-Ez Waliyha , Doniyha , és én mikor még kicsik voltunk.
-Akkor jól tippeltem.-mondtam majd mosolyogva rá 
 néztem és a tekintetünk egymáséra szegeződött. Csak néztük egymást mikor hirtelen Doniyha ajtót nyitott.
-Jujj nem tudtam , hogy te is itt vagy Zayn nem zavarok tovább.-mondta mosolyogva.
-Dehogy! Nem zavartál. Amúgy is megjött már Lily?-kérdezte Zayn.
-Igen most parkolt le.
-Jókor szólsz még át sem öltöztem!-akadt ki majd elment.
-Mi volt ez az előbb Zaynel?-kérdezte érdeklődve Doniyha.
-Semmi.. Én meg szerintem megyek , nem akarok zavarni.
-Dehogy mész! Kitalálunk ma is valamit.-mondta mosolyogva majd én is elmosolyodtam.
-Rendben.
-De viszont most le kéne mennünk mivel mindjárt megérkezik Lily és ott kell lennem nekem is.-mondta Doniyha majd megforgatta a szemeit.
-Oké addig én itt maradok.
-Nem. Te is lejössz!-mondta majd magával húzott.
-Hol van Zayn?-kérdezte Trisha mikor leértünk.
-A szobájában öltözik.-mondta Doniyha.
-Rendben. Gyerekek próbáljatok meg kedvesek lenni Lilyvel mikor megérkezik.
-Rendben anya.-mondta a három lány egyszerre.
-Én nem zavarok úgyhogy inkább elmegyek sziasztok!-köszöntem volna el.
-Nem nem. Nyugodtan maradj csak Jade nem zavarsz.-mosolygott Trisha.
-Igen , igazából a családban csak Zayn kedveli Lilyt mi nem.-mesélte Yaser , majd nyitódott az ajtó és belépett rajta Lily. Mikor megláttam kikerekedtek a szemeim. Egy csomó smink volt rajta, és egy igen rövid ruha. Hogy tud ez a lány Zayn gyerekkori barátja lenni?!
-Sziasztok örülök hogy látlak titeket hol van Zayn?!-kérdezte és még csak meg sem ölelte őket...
-Neked is szia Lily! Fennt van a szobájába.-mondta Trisha majd a lány már fel is futott Zaynhez.
-Mondjátok hogy ez nem ő.-mondtam meglepődve.
-De igen.-válaszolt Waliyha. -Utáljuk.
-Elhiszem.

Zayn szemszöge.*

Gyorsan felkaptam magamra valamit majd indultam volna le mikor a szobám ajtajába megláttam Lilyt.
-Zayn!-ugrott a nyakamba majd szorosan átölelt.
-Szia Lily! Ennyire hiányoztam?!-kérdeztem mosolyogva.
-Igen szörnyen.-suttogta majd a szemembe nézett. Éreztem ahogy közeledik felém majd hirtelen megcsókolt. Először egy kicsit meglepődtem majd visszacsókoltam és bezárkóztunk a szobámba.
                                                          *****
-Zayn nem hiába akartam eljönni hozzád.-kezdte el mondani majd a hasamat kezdte el simogatni. -Szeretnék a barátnőd lenni.-mondta ki mosolyogva mire én megcsókoltam.
-Remélem tudod a válaszod.-mosolyogtam rá mire ő bólintott egyet.
-Mit csináljunk ma?-kérdezte majd átölelt.
-Amit szeretnél.
-Sajnos eltörtem az új iPhone-m és nem mennénk el venni egyet?-kérdezte kiskutya szemekkel.
-Gyere.-felhúzott majd felöltöztünk és indultunk is.

Jade szemszöge.*
A lányokkal épp filmet néztünk a nappaliba mikor Zayn és Lily összekulcsolt kézzel.
-Várj meg oda kinnt mindjárt megyek én is.-mondta Zayn a lánynak majd ki is ment.
-Zayn ugye nem csináltál hülyeséget?!-kérdezte a húga mérgesen.
-Nyugi Waliyha.-nyugtatta le Zayn mosolyogva.
-Te lefeküdtél vele! Idióta!-förmedt rá Waliyha.
-Honnan veszed?!
-Látom.
-Zayn ugye nem?
-Istenem most kiért vagytok úgy oda szeretem őt!-jelentette ki.
-Ó igen?! És most hová mentek?-kérdezte Doniyha.
-Mondta , hogy vegyek neki egy iPhone-t.-mondta mire mindenki ideges lett Zayn pedig kiment.
-A bátyám egy idióta.-jelentette ki Waliyha.
-Látszik rajta hogy csak a pénze kell neki.-mondta Yaser , és ezzel mindenki egyet értett. -Nekem viszont most mennem kell dolgozni , jók legyetek sziasztok!-köszönt el tőlünk Yaser , majd indult is.
-Valamit ki kell találnunk hogy szakítsanak. Fel kell nyitnunk Zayn szemét , hogy ez a kapcsolta nem jó ötlet.-jelentette ki Trisha..
-De meg is hogyan?-kérdezte Doniyha.
-Bárcsak tudnám..-válaszolt Trisha.
-Szerintem ez nem valami jó ötlet , mi van ha tényleg szeretik egymást?
-Hidd el Lily csak Zayn pénzére bukik.-nézett rám Waliyha. Miközben mindenki törte a fejét átjött hozzánk anya is.
-Sziasztok , nem zavarok?-kérdezte majd beljebb jött.
-Dehogy is , gyere be Ashley.-mondta Trisha.
-Mit csináltok?
-Te mit tennél? Van egy régi barátja a fiamnak Lily , vagyis most már a barátnője de a lány csak a pénzére bukik. Mit csináljunk?-tette fel a kérdést Trisha.
-Szerintem fel kéne nyitni Zayn szemét. Vagy azt csinálni hogy ne töltsenek együtt sok időt.
-Ez egy nagyon jó ötlet! Már van egy tervem is.-mondta Daoniyha.
-És mi az?-kérdeztem.
-Mikor hazajönnek bevessük Safaat hogy lógjon Zaynen és így nem tudnak egymással foglalkozni.
-Ez tényleg jó ötlet!.-jelentette ki Safaa. Kis idő múlva megérkeztek Zaynék is ezért mi úgy csináltunk mintha minden rendben lenne. Anya és Trisha úgy döntöttek átmennek hozzánk és csinálnak valamit ebédre és együtt ebédelünk , mi pedig a nappaliban voltunk úgy mint Zayn és Lily. Doniyha odasúgta Safannak hogy most ő következik , Safaa pedig odament Zaynhez.
-Sziasztok.-köszönt nekik.
-Szia Safaa.-köszönt neki Zayn.
-Zayn olyan rég játszottál már velem játszunk valamit!-kérlelte Safaa de Zayn nem ment.
-Most nem lehet.
-Miért?
-Mert Lilyvel vagyok és tudod jól hogy holnap után pedig a bandával megyünk Amerikába.
-Épp ezért gyere velem.-mondta majd húzni kezdte , de Zayn rá kiáltott.
-HAGYJÁL MÁR BÉKÉN!-Safaa nem szólt semmit csak odajött hozzánk.
-Ez nem volt szép Zayn..-mondta Waliyha majd mi is átmentünk inkább hozzánk.
-Hogy ment?-kérdezték anyuék miután bementünk.
-Zayn elkezdett ordítani Saffaaval hogy hagyja békén.
-Komolyan?
-Igen. Jade mond hogy téged is idegesít hogy együtt van azzal a csajjal.-kérlelt Doniyha mire én nem mondtam semmit. Kívül nem látszott de belül nagyon is ki voltam akadva. - Tudom hogy szereted Zaynt és hidd el előbb vagy utóbb eldobja azt a kis plázacicát és veled lesz.
-Ez nem fog megtörténni.-mondtam.
-Nyugi lányok majd kitalálunk valamit. Most gyertek ebédelni.-mondta anya de én nem voltam éhes ezért kimentem sétálni. Láttam , hogy Zayn és Liyl épp búcsúzkodnak , majd Lily el is hajtott a kocsijával , majd Zayn odajött hozzám.
-Szia Jade.-köszönt.
-Szia.
-Kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Mit gondolsz Lilyről?-kérdezte mire egy kicsit meglepődtem.
-Az igazat mondjam?
-Igen!
-Rendben. Tudom csak most láttam először de nagyon nem szimpatikus. Tele van sminkel és a ruhája...arról inkább ne is beszéljünk..-mondtam ki mire láttam hogy Zayn egy kicsit ideges lesz.
-Jade neked senki sem szimpatikus. Megértem hogy én nem vagyok az nekem de hogy még Lilyt és lehord arra nincs jogod.!-tört ki magából.
-Hé! Vedd már észre magad Zayn! Te kérdezted mi a véleményem róla!
-Neked soha nem lesz senki sem szimpatikus akit megismersz.
-Ez egyáltalán nem igaz , nem ismersz engem Zayn. És én még kezdtelek megkedvelni!-mondtam majd hazamentem. -És amúgy meg , nem veszed észre hogy csak a pénzed kell neki?!
-Ezt most azonnal vond vissza!-utasított majd megragadta a csuklóm.
-Miért ha nem mi lesz?-kérdeztem idegesen , és egyre közelebb voltunk egymáshoz. -Engedj el Zayn!-kérdetem mire ő elengedte a csuklóm és haza futottam egyenesen be a szobámba. Kis idő után Doniyha bejött hozzám.
-Jade mi történ?-kérdezte.
-Zayn.
-Mi van vele?
-Szeretem.-jelentettem ki és az arcom a párnámba temettem , mire Doniyha elmosolyodott.
-Tudtam én. De ha tényleg szereted harcolj érte!
-Minek?! Úgy is azt a Lilyt szereti...
-Ha többet lennél vele talán minden megváltozna.-mondta majd felkeltem és rá néztem könnyes szemmel.
-Azt mondod?
-Tudom. És azt is tudom hogy Zayn meg fog kedvelni de ehhez neked is tenned kell valamit.
-Igazad van! Köszönöm Doniyha igazi barátnő vagy!-köszöntem meg majd megöleltem , és lementünk a többiekhez.
-Minden rendben?-kérdezte anya.
-Persze.
-Akkor jó!
-Mi most el megyünk majd holnap találkozunk sziasztok!-köszöntek el majd hazamentek én pedig visszamentem a szobámba. Megnéztem a telefonom és láttam hogy üzenetem érkezett a barátnőmtől Amandától.

"Sajnálom de nem megyek Londonba, összejöttem Daviddal és úgy döntöttem itthon maradok. "
Mikor elolvastam a levelet úgy éreztem hogy Amanda teljesen átvert. A legjobb barátnőm volt erre közli velem hogy egy fiú miatt Amerikában marad! Mindegy. Megpróbálom túltenni magam rajta. Amúgy is itt van nekem Doniyha , Eleanor , és Danielle. Az ágyamon feküdtem és gondolkodtam. Zaynen. Szerettem és ebben az volt a legrosszabb hogy , ő nem szeret úgy engem mint én őt. Miközben az ágyamon feküdtem hirtelen megcsörrent a telefonom.
-Szia Jade Danielle vagyok!-szólt bele a telefonba.
-Szia Danielle!
-Arra gondoltam nincs kedved átjönni hozzánk?-kérdezte.
-Szívesen átmegyek!
-Rendben akkor mindjárt ott leszek.-mondta majd lerakta a telefont , én pedig lementem anyáékhoz.
-Anya az előbb hívott Danielle hogy nem e mehetek el hozzájuk.
-Persze nyugodtam el mehetsz de legkésőbb 6 őrára legyél itthon.-mondta majd bólintottam egyet , és kimentem Danielle pedig már itt is volt , majd beszálltam a kocsiba.
-Szia Danielle!-köszöntem mosolyogva.
-Szia Jade!-köszönt ő is és viszonozta a mosolyom. -Indulhatunk?-kérdezte.
-Persze. Mikor odaértünk Danielleékhoz bementünk és elkezdtünk beszélgetni.
-Hogy vagy?-kérdezte.
-Megvagyok. És te?
-Jól vagyok köszi.
-Liam?
-Fennt van a szobába pakol mivel holnap után mennek a fiúkkal Amerikába.-mesélte.
-Ja igen én is tudom.-miközben beszélgettünk lejött hozzánk Liam is és vele együtt egy kiskutya is.
-Sziasztok lányok!-köszönt nekünk mosolyogva.

-Szia Liam! Aranyos kutyátok van!
-Loki a neve!-mondta mosolyogva.
-Nagyon szép , én is szeretnék majd egy kiskutyát.-ábrándoztam.
-És milyent?-kérdezte Danielle.
-Nekem a Yorki kutyák nagyon bejönnek , de Eric nem akar kutyát úgyhogy csak álmodozhatok róla..
-Amúgy mi van mostanában Zaynel? Olyan más..-mondta Liam.
-Tudod van neki barátnője Lily..
-A kiskori barátjáról beszélsz?-kérdezte Liam.
-Igen.
-De hát neki van barátja! Itt lakik a mi utcánkba! Ugye Dani?
-Igen!
-Lily csak Zayn pénzére bukik...
-Tudhattam volna. És téged ez nem zavar?-kérdezte Liam.
-Szeretem.-jelentettem ki mire Liam és Daniellenek kikerekedtek a szemei.
-Hidd el nem fog sokáig tartani ez a kapcsolat.-mondta Danielle.
-Ki tudja. Amúgy tényleg itt lakik az utcátokba?
-Igen , ma is láttuk mikor ment el és búcsúzkodott a barátjától.-mesélte Liam.
-Az a csaj nagyon nem szimpatikus nekem.-vallotta be Danielle.
-Nekem sem.-értettem vele egyet. 


Ez lenne a 3.-ik rész remélem tetszett és komiztok! :) Sietek a következő résszel! xx 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése