Translate

2013. július 7., vasárnap

1. Új élet.



Sziasztok! Meghoztam az első részt a blogomba! :) Remélem tetszeni fog és kapok egy-két kommentet! :)


Jade Schott vagyok , egy átlagos lány 20éves. Egy étteremben dolgoztam felszolgálóként. A legjobb barátnőm Amanda de sajnos egy ideig nem fogjuk látni egymást mivel Londonba költözünk amit nagyon nem várok. Mindig az van amit az anyám és a mostoha apám akar. Az apukám 7 éves koromban meghalt autóbalesetben , és most van egy mostohaapám Eric. Én nagyon nem kedvelem nem szimpatikus , és nem is vagyok vele valami jóba. Most pedig a szobámban vagyok és csomagolok a költözésre. Néhány ruhát viszek és a családi albumot és néhány képet a barátaimról. Lassan kész lettem majd lementem anyáékhoz akik éppen a csomagjaikat vitték le.
-Anya végeztem a pakolással.-jelentettem be mikor leértem a nappaliba.
-Remek! Mi is végeztünk. Holnap akkor hajnali 5-kor indulunk , most pedig menj fürödj le és alvás , holnap korán indulunk.-utasított anya mire én megforgattam a szemeim majd felmentem a pizsimért és elmentem megfürödni , majd mikor végeztem bementem a szobámba. Hiányozni fog Amerika. Kis korom óta itt lakom és most itt kell hagynom azért mert Eric úgy döntött Londonban akar élni mivel ott jobb lehetőségek vannak és anya persze egyből belement és az én véleményem  nem számított. Mindegy. Már megszoktam , hogy mindig az van amit Eric akar. Talán annyiba nem volt rossz London , hogy Amanda is oda költözik a családjával , és legalább lesz valaki akit ismerni fogok. Bebújtam az ágyamba majd elővettem az iPhone-om majd felnéztem facebookra , nem maradtam fent sokáig mivel nem volt rajta semmi érdekes ezért kiléptem és elaludtam. Holnap irány London.


Másnap reggel.*
Reggel fél négykor már fent kellett lennem hogy fel tudjak öltözni és átellenőriztem a cuccaim , hogy minden meg van e. Szerencsére minden megvolt. Anyáék is átellenőrizték majd búcsút vettünk a háztól és elindultunk a repülőtérre. Pár percig várnunk kellett majd felszálltunk és elindultunk Londonba. Én az út részét azzal töltöttem hogy a telefonom zenét hallgattam és azon gondolkodtam milyen lesz Londonba. Három óra útázás után végre leszállt a gép Londonban és egy taxival elindultunk az új házunk felé. Fél óra taxizás után meg is érkeztünk. Kifizettük a taxist majd a házunk felé vettük az irányt. Nem volt kicsi , de nem volt nagy sem pont jó volt. 

Mikor beléptünk az ajtón a nappali tárult elénk ami nagyon jól nézett ki.
A nappaliból ha kimentünk a konyha következett ami szintén nagyon jól nézett ki.:
Majd volt egy lépcső ami felfelé vezetett és anya megmutatta a szobámat majd bementem megnézni hogy milyen. Teljesen szerelmes lettem a szobámba. Egyszerű volt de nagyon jól nézett ki.:
-Tetszik a szobád?-kérdezte Eric.
-Igen nagyon tetszik.-mondtam mosolyogva.
-Most pedig ideje kipakolnunk.-utasított anya majd én fogtam a bőröndjeimet és elkezdtem pakolni a szobámba. Mikor végeztem anya felszólt , hogy menjek le és segítsek neki sütit sütni. Remek.


Nos ez lenne az 1 fejezet remélem tetszett és kapok néhány komit! :) Lehet hogy még ma hozok új részt de nem biztos.

12 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a történet :) Főleg az, hogy az előzetesben azt olvastam, hogy eleinte Jade és Zayn nem fognak jól kijönni egymással :) Várom a folytatást :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :D Nemsokára hozom az új részt!:)

      Törlés
  2. Sziia :)) nagyon jóóó!!!! várom a kövit <33

    VálaszTörlés
  3. Egy újabb Zaynes blog amit már most imádok *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak örülök! :D Nemsokára lesz új rész.:)

      Törlés
  4. Szerelmes lettem *_* kövit gyorsan...pls :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek! :D Lehet hogy ma még felrakom a második részt de még nem biztos.:)

      Törlés
  5. Szia...várom a kis vitákat :)) nagyon tetszik:**kövit gyorsan

    VálaszTörlés
  6. nem minden blog tetszik...de ez tökéletes..*_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen örülök hogy tetszik! :D

      Törlés