Translate

2013. július 14., vasárnap

4. Maradj velem!

                    Sziasztok meghoztam az új részt , remélem tetszeni fog! :)))




Másnap reggel lementem anyáékhoz majd együtt megreggeliztünk én pedig visszamentem az agyamba és bekapcsoltam a tv-t , épp a hírek mentek , és mi volt benne?! Hát persze hogy Zayn és Lily viszonya.. Nem bírtam tovább nézni inkább kikapcsoltam. Eszembe jutott amit tegnap Liam és Danielle mesélt , hogy Lilynek van egy másik pasija is Zaynen kívül. Lehet hogy szemétség lenne elmondani Zaynek de lehet hogy mégsem. Erőt vettem magamon majd átmentem hozzájuk. Csak Trisha és Waliyha volt fent.-Jó reggelt! bocsánat hogy csak így bejövök de valamit tudnotok kell.-csuktam be magam után az ajtót majd bejöttem.-Igen Jade , mi a baj?-kérdezte aggódva Trisha.
-Tegnap ott voltam Liaméknál és mesélték , hogy az utcájukba lakik Lily és hogy Zaynen kívül van egy másik pasija is! Szokták vele látni!
-Én tudtam!-tört ki magából Waliyha , Trisha pedig nem jutott szóhoz.
-Beszélhetnék Zaynel?-kérdeztem.
-Persze a szobájában van.-mondta Trisha majd felmentem , vettem egy nagy levegőt és kopogtam majd bementem.
-Szia Zayn. Nem zavarok?-kérdeztem félénken.
-Ha megint azért jöttél hogy sértegess akkor már mehetsz is el.
-Valamit tudnod kell!-mondtam majd Zayn abbahagyta a pakolást és rám figyelt.
-Mondjad.
-Tegnap ott voltam Daniellenál és mondták hogy Lily ott lakik az ő utcájukba és hogy reggel látták őt egy másik fiúval csókolózni.-mikor kimondtam a kezeim izzadni kezdtek és vártam hogy mit fog mondani Zayn. A szemei kikerekedtek és az izmai megfeszültek.
-Nem hiszek neked Jade.
-Zayn kérlek vedd már észre magad!
-Mégis mi a francért?! Mi rosszat tettem megint?-tört ki magából.
-Csak a pénzért kellesz neki.-suttogtam halkan.
-Kár volt ezért idejönnöd. Nem hiszek neked Jade. Kétszínű vagy.-mondta egyenesen a szemembe , amitől belül teljesen összetörtem!.
-Én vagyok a kétszínű , aki próbál veled kedves lenni de te mindig hátba szúrsz.-mondtam mérgesen.
-Attól hogy gazdag vagyok ne nézz annak! Lehet hogy nekem megvan mindenem de akkor sem vagyok kétszínű!-ordibált velem.
-Persze! Azt hiszed beveszem?!
-Engem legalább nem neveltek kétszínűnek , és nem ugrik mindenért apuci!-még mindig kiabált velem nekem pedig könnyek gyűltek a szemeimbe. Hogy mondhatott ilyent?! Ezt az egyet nem gondoltam volna róla.
-Tudod neked legalább van apád aki szeret.-mondtam halkan majd kimentem a szobából és haza mentem.

Zayn szemszöge.*

Én nem tudtam! Nem tudtam semmiről. Úgy döntöttem hogy utána megyek.
-Zayn hogy lehettél ilyen vele?!-förmedt rám Waliyha mikor leértem.
-Honnan kellett volna tudnom hogy nincs apja?!-kérdeztem dühösen.
-Most szépen elmész hozzá és bocsánatot kérsz tőle fiam!-utasított anya.
-Szerintetek hova indultam?-kérdeztem majd becsaptam az ajtót és Jadehez mentem.
-Ashley beszélhetnék Jadel?-kérdeztem mikor beértem.
-Persze Zayn de mi történt?
-Egy kicsit összekaptunk.-mondtam majd felmentem a szobájához és bekopogtam.

Jade szemszöge.*

Mikor hazaértem nem érdekelt semmi csak bezárkóztam a szobámba és sírtam. Nagyon rosszul esett amiket Zayn vágott a fejemhez főleg az előbbi. Hirtelen kopogást hallottam.
-Jade kérlek engedj be! Sajnálom.-kérlelt egy ismerős hang. Zayn volt az.
-Hagyj békén utállak!
-Kérlek!-addig kérte míg be nem engedtem. -Mit akarsz?-kérdeztem majd kinyitottam az ajtót és a bejött a szobámba majd leült az ágyamra. Vett egy nagy levegőt majd mélyen belenézett a szemembe.
-Sajnálom nem tudtam.-suttogta halkan én pedig az arcom a kezembe temettem , majd később éreztem hogy két kéz szorosan átölel.
-Bocsáss meg kérlek!-mondta halkan.
-Tudod milyen rohadtul rossz Zayn?! Az apám hét éves koromba meghalt és mikor 16 voltam anya megismerkedett Ericcel vele van és én meg utálom őt! Nem akarom hogy ő legyen az apám! És nincs senkim! Egyedül Donyiha aki mindig mellettem van meg Eleanor és Danielle. A barátnőm Amanda cserben hagyott egy fiú miatt pedig megígérte hogy el fog jönni Londonba erre még sem. Az anyám teljesen a munkának szentelte az életét és amikor itthon van akkor csak Ericel van én meg le vagyok szarva! Te pedig mindig valami hülyeséget hozzávágsz a fejemhez és ez szörnyen fáj!-mondtam Zaynek mire a szemei könnyesek lettek.
-Zayn te sírsz?!-kérdeztem meglepődve.
-Igen! Sajnálom hogy ilyen hülye voltam!-vallotta be Zayn mire én nem szóltam semmit csak megöleltem.
-Tudod mit Zayn? Felejtsük el ezt az egészet és kezdjük újból. Mit szólsz?-kérdeztem majd rá néztem.
-Rendben.-fogtunk kezet mosolyogva. -Mit csinálsz ma?-kérdezte kis idő után.
-Nem tudom..te?
-Mi lenne ha együtt töltenénk a délutánt?-kérdezte édesen mire én teljesen lefagytam egy percre. Tényleg azt mondta , hogy velem?! 

-Hát izéé..ha rá érsz akkor persze.
-Rendben! És mit csináljunk?
-Nem tudom amit szeretnél.
-Mesélj magadról.-kérte aranyosan aminek ha akartam sem tudtam volna ellenálni.
-Rendben ha annyira szeretnéd. Mit szeretnél tudni?
-Mindent.
-Oké. Jade Schott vagyok 20 éves , egy átlagos lány vagyok szeretek a barátaimmal lenni , de vannak olyan napok mikor csak egyedül vagyok a szobámba és zenét hallgatok vagy tv-t nézek egész nap. Röviden ennyi. Most te jössz.
-Rendben! Zayn Malik vagyok 20 éves én sajnos átlagosnak nem mondhatom magam , mikor nem a srácokkal vagyok akkor vagy a londoni külön lakásomba vagy anyáékkal és a régi barátaimmal.-mesélte.
-Van egy külön házad?-kérdeztem.
-Igen de nem sok időt töltök mostanában ott.-mesélte.
-Értem.
-Egy percre megkaphatom a telefonod?-kérdezte majd el akarta venni az éjjeliszekrényemről de nem engedtem neki.
-Nem!-nem akartam neki odaadni mivel Ő volt a háttérképem!
-Na léci , csak egy percre!-kérte majd kivette a kezemből én pedig el akartam tőle venni de ez sajnos nem ment.
-Zayn add már vissza ez nem fer!
-Mindjárt!
-Minek neked a telefonom?!
-Beírom a telefonszámom!
-Azt én is be tudom úgyhogy add ide MOST!-hangsúlyoztam ki a most szót.
-Nyugi! Egy perc.
-Zayn add ide!-mondtam majd próbáltam elvenni tőle de nem sikerült.
-Ó ki ez a szépfiú a telefonodon?!
-Szemét vagy!-mondtam majd úgy csináltam mint aki megsértődik de persze Zayn ezt nem vette be. Pár perc után SZERENCSÉRE már vissza is adta a telefonom , majd felült az ágyra és azt vettük észre hogy az ölébe ülök. Éreztem ahogy Zayn teljesen végigmér a szemeivel amitől teljesen kirázott a hideg , és ezt ő is észrevette és elmosolyodott rajta.
-Tetszik , hogy ezt váltom ki belőled!-suttogta fülembe amibe teljesen beleremegtem.
-Úristen Zayn! Ne csináld ezt kérlek!-kérleltem remegő hangon. De persze ő úgy csinált mintha nem mondtam volna neki semmit. Az egyik kezével az arcomat simogatta a másikkal pedig a hátamat.
-Zayn miért csinálod ezt velem?-kérdeztem remegő hangon , az arcunk pedig egyre közelebb került a másikhoz.

Ajkaink már majdnem összeértek mikor eltoltam magamtól és kiszálltam az öléből.
-Zayn ez nem helyes!-mondtam majd a kezeimet az arcomba temettem. Zayn felállt és odajött hozzám majd szorosan átölelt. -Neked barátnőd van!
-Tudom..
-Akkor miért csinálod ezt?! 

-Sajnálom. De amit velem teszel az..az elképesztő. Mikor ideköltöztetek és megismertelek , veszekedtünk , de úgy éreztem magam mikor nem láttalak hogy megőrülök. Ezt te váltottad ki belőlem! Nem tudom mi lenne velem nélküled. Te adsz nekem erőt.-suttogta halkan és végig a szemembe nézett.
-Zayn..miért mondasz ilyeneket?! Neked barátnőd van , és ez nem lenne helyes.-bármennyire is fájt ezt mondani ez volt az igazság.
-Neked csak egy szavadba kerül Jade.-mondta majd egy puszit nyomott az arcomra és elment. Be kellett vallanom szörnyen jó érzés volt Zayn ölébe ülni és közel lenni hozzá. Ha vissza gondolok az érintésére teljesen kiráz a hideg..

Zayn szemszöge.*

Miután eljöttem Jadetől bementem a szobámba. Nem tudom mi ütött belém de nagyon jó volt érezni Jadet ilyen közelről. Oké , tudom hogy ott van Lily de vele egészen más. Lehet hogy teljesen megőrültem de most legszívesebben visszamennék Jadehez és megmondanám neki hogy szeretem. Úristen! Miket beszélek?! Úgy látszik Jade teljesen magával ragadott.  Mi van ha érzek valamit Jade iránt? Bár nem iszem hogy lehetne köztünk valami.
-Zayn mi történt?-rontott be hozzám Doniyha.
-Először is nem hallottál a kopogásról?! Amúgy meg..
-Ige?!-szakított félbe.
-Gondolom anyáék elmondtak mindent. Szóval én bocsánatot kértem tőle majd el vettem a telefonját hogy beírjam a telefonszámom de ő nem hagyta és így elkezdtünk veszekedni de persze nem úgy ahogy szoktunk , és mikor sikerült beírnom a számom felültünk az ágyra és azt vettük észre , hogy Jade az ölembe ül , és én pedig végignéztem rajta mire őt kirázta a hideg , aztán az arcunk egyre közelebb került egymáshoz , én az egyik kezemmel az arcát simogattam a másikkal pedig a hátát átöleltem és teljesen kirázott a hideg. Nem tudom mi ütött belém de ezt váltotta ki belőlem. Ő annyira más mint Lily. Lilyvel nem érzem azt mind Jedel. Ha vele vagyok úgy érzem minden megszűnik körülöttem és csak Ő és én vagyunk. Azt hiszem szeretem.-jelentettem ki mire Doniyhának a szemei kikerekedtek és mosolygott.
-Tudod Zayn , ebben az a legjobb , hogy Jadenek is tetszel! Mondta nekem. Már csak Lilyvel kéne szakítanod és együtt lehetnétek.
-De nem akarom őt sem megbántani.
-De Zayn! Ő NEM SZERET TÉGED!-emelte fel a hangját Doniyha.
-Adj egy kis időt. Holnap úgy is elmegyek Amerikába és utána szerintem a saját házamban leszek. Át kell gondolnom a dolgokat.-mondtam.
-Rendben Zayn ahogy gondolod. De remélem jól döntesz majd.-mondta majd kiment.

Jade szemszöge.*
Anyának elmeséltem mindent , ő azt mondta , hogy nem lenne szép dolog így összejönni Zaynel főleg hogy barátnője van. Igaza volt. Talán egyszer rá jön hogy Lily nem úgy szereti Őt ahogy én. A szobámba vagyok és éppen a laptopomat nyomkodom , kéne már valami munkát is találnom. Sok keresés után találtam valami jót ezért lementem Erichez megkérdezni mit gondol.
-Eric találtam munkát.-mondtam miután lementem hozzá.
-Remek. És milyent?-kérdezte.
-Felszolgáló.
-Na nem. Neked egy olyan munka kell amiért jól fizetnek.
-De Eric. Nekem Amerikába is ez volt a munkám és jól kerestem vele. Had döntsem már el én , hogy milyen munkát akarok!
-Te azt fogod csinálni amit mondok! Megértetted?!-emelte fel a hangját amitől kicsit megijedtem.
-De én ilyen munkát szeretnék! És ide is fogok elmenni!-jelentettem ki mire Eric felállt és megpofozott , de annyira hogy még a helye is ott marad szerintem és szörnyen fájt.
-Remélem most megértetted! És most velem jössz!-mondta fenyegető hangon majd magához húzott. Nagyon féltem. Nem gondoltam volna ezt Ericről. -Tudod már régóta megfogattam magamnak valamit!-magyarázta majd a farmerját kezdte el lehúzni. Istenem ezt nem tudom elhinni! Miért csinálja ezt?!
-Kérlek ne! Ígérem olyan munkát keresek amilyent akarsz.-kérleltem de nem hallgatott rám. A nyakamat kezdte el csókolgatni , próbáltam eltolni magamtól de a falnak nyomott és nem volt esélyem.
-HAGYD ABBA KÉRLEK!-kiabáltam de ez sem hatott!...

Zayn szemszöge.*
Később úgy döntöttem elmegyek sétálni az talán segít. Mikor kiértem hallottam , hogy Jade kiabál. Ahogy meghallottam azonnal be kellett hogy menjek. Szerencsére nyitva volt az ajtó így be tudtam menni. Mikor megláttam hogy Eric mit művel Jadel azonnal leszedtem róla és egy nagyot bevágtam neki. Eric visszaélt ezzel és neki estem az aztalnak és a homlokom eléggé bevertem.

-Jade hívd a rendőröket!-kértem mire ő már hívta is őket. Néhány perc múlva szerencsére megérkeztek.
-Mi történt?-kérdezte a rendőr.
-Az a féreg rámászott Jadere. A mostohaapja!
-Ezt majd az őrsön megbeszéljük!-bilincsbe fogták majd el is vitték később pedig odajött egy másik rendőr. -Ma jól van?-kérdezte.
-Persze majd rendbe jövök.-mondtam majd a rendőr még kérdezett pár kérdést és elment.
-Köszönöm!-nézett rám könnyes szemmel majd szorosan átölelt. Sajnáltam Jadet. Sajnáltam amiért ilyen élete volt. Annyit szenvedett már , és most pedig ez. Remélem Eric megkapja a büntetését és örökre lecsukják.
-Jade felhívjuk anyud?-kérdeztem kis idő után , mire ő megrázta a fejét.-Miért?
-Teljesen kikészülne. Inkább megvárom míg haza ér. Nyugodtan menj haza Zayn , és még egyszer köszönöm.-mondta de valami azt súgta hogy most nem szabad őt itt hagynom.
-Nem megyek el. Most szükséged van valakire.
-Ha ennyire ragaszkodsz hozzá.-mondta majd egy kis mosoly terült el az arcán amitől én is elmosolyodtam. Hirtelen hallottuk hogy valaki rohan be a házba és átölelte Jadet. Az anyukája volt.
-Istenem Jade! Ugye jól vagy?-kérdezte az anyukája aggódva.
-Ha Zayn nem jön akkor ki tudja mit csinált volna velem.-mondta majd a szemei újra könnyesek lettek , az anyukája pedig szorosan átölelte.
-Sajnálom hogy soha nem volt rád időm mostantól minden más lesz.-nyugtatta meg Ashley. -Köszönöm neked Zayn! Nagyon hálás vagyok!-köszönte meg Ashley majd felém nézett.
-Nincs mit megköszönni. De látom rám már nincs szükség úgyhogy elmegyek jó éjt!

Jade szemszöge.*
Szörnyű volt. Nem hittem volna soha hogy ilyen történik velem. De ha Zayn nem jön ki tudja mit tett volna velem. Örökre hálás leszek neki ezért. De most úgy éreztem nem mehet el.
-Zayn várj egy kicsit.-kértem majd felém fordult.
-Igen?
-Maradj itt!
-Nem szeretnék zavarni.
-Nem fogsz.-mondta anya.
-Rendben.
Bejött Zayn majd anya készített vacsorát de nekem nem volt étvágyam ezért felmentem a szobámba és később Zayn is utánam jött.
-Jól vagy?-kérdezte aggódva.
-Nem nagyon. De neked van egy sebed.
-Tudom , de majd elmúlik.
-Hozok rá jeget.-mondtam majd lementem érte. -Ülj le.-mondtam majd Zayn úgy is tett én pedig a homlokához raktam a jeget amitől egy kicsit felszisszent. -Fáj?-kérdeztem aggódva.
-Nem csak csíp.
-Istenem. El sem tudom képzelni mi van ha nem jössz..-folytatni akartam de Zayn nem hagyta. A kezeit a derekam köré fonta és a gyönyörű szemei csillogtak.
-Felejtsd el. Tudom hogy nehéz de az ilyenen túl kell tenni magad!-mondta és a hátamat kezdte el simogatni amitől az egész testem remegni kezdett és úgy éreztem magam mint aki a pokolban van de egy angyal ott van mellette. Nem tudom mi ütött belém de Zayn teljesen magával ragad. Hagytam hogy csinálja amit csinál én pedig a hajába túrtam a másik kezemmel pedig az arcát simogattam. Jó érzés volt ilyen közel lenni hozzá.
-Zayn miért csináljuk ezt?!-kérdeztem és tiszta libabőr voltam.
-Bárcsak tudnám.-suttogta. -Azt hiszem most elmegyek.-mondta Zayn majd már majdnem kiment a szobámból de utána mentem.
-Hová mész?-kérdeztem.
-Rágyújtok. Te nem jössz?
-Nem addig elmegyek fürdeni.-Zayn bólintott egyet én pedig elmentem fürödni. Mikor végeztem felvettem a pizsomám ami nem állt másból mint egy fehér hosszított felsőről és egy rövid gatyából. Végeztem majd visszamentem a szobámba és már Zayn is visszajött.
-Van egy kis baj.-kezdett bele.
-Micsoda?-kérdeztem.
-Hát izé..én nem szoktam ruhában aludni. Csak egy boxerben..-mondta és elpirul én pedig el nevettem magam. -Mi olyan vicces?-kérdezte már ő is nevetve.
-Semmi!-magyaráztam de még mindig nevettem.
-Hát oké.-nézett rém furcsán. -Elmentem fürödni.-mondta majd el is ment.
                                                      ****
Mikor Zayn is végzett a fürdésel befeküdt mellém majd csak néztük egymást.
-Mennyi tetkód van..-csodálkoztam.
-Neked van?-kérdezte.
-Igen de csak egy a karomon.-mondta majd megmutattam neki. Egy felirat volt.: 'm trying to be proud of me in thy way yoke/próbálom elérni hogy büszke légy rám , a tetkót 18 éves koromba csináltam apa emlékére.
-Gondolom apukád miatt ugye?-kérdezte mire én bólintottam egyet.

2 megjegyzés:

  1. wíííííííí egyszerűen Imádom ezt a blogodat is *-* most kezdem el olvasni és nagyon nagyon tetszik :D remélem hamar hozod a kövit :) már nagyon várom

    VálaszTörlés