Translate

2013. július 21., vasárnap

5. Együtt!


Sziasztok hoztam új részt de arra szeretnélek kérni titeket hogy ha végigolvastátok írjátok le a véleményeteket hogy hogy tetszett a rész. Köszönöm.Xx



Egy hónappal később.:
1 hónap telet el azóta mióta ide költöztünk. Szerencsére sikerült munkát keresnem és ezt Niallnak köszönhetem. Ő sokat jár a Nando's-ba ezért hallotta , hogy felszolgálót keresnek és engem szerencsére felvettek. Dolgozik ott egy lány akivel jóba lettünk Amanda a neve. Persze nem az az Amanda aki a volt 'legjobb' barátnőm volt. Ő egészen más. Vele jobban megértük egymást és egy csomó közös van bennünk. Harrynek nagyon bejön és néha eljárnak együtt , remélem lesz köztük valami. Anyával pedig több időt töltök , többet beszélgetünk , és el szoktunk menni együtt vásárolgatni is. Szóval minden jóra fordult. Vagyis majdnem. Zayn. Egyre jobban hiányzik. Már egy hónapja nem láttam. Mikor megmentett Erictől reggel elment majd azóta nem is láttam. Doniyha azt mondta , hogy Amerikáből már visszajöttek és a saját házába van , meg amúgy sem ér nagyon rá mivel koncerteznek. Lily pedig kivan rá bukva mivel megtudta , hogy itt volt nálam Zayn és egyből féltékeny lett Zayn pedig egy csomószor elmondta neki hogy nem történt semmi , és többet én sem tudok.

Zayn szemszöge.*
Egy hónap telt el , hogy nem látom Jadet és szörnyen hiányzik! Mindig csak rá tudok gondolni. Nem tudom kiverni a fejemből. Doniyha mesélte hogy jól megvannak , talált munkát is és az anyukájával is jobb a kapcsolata aminek nagyon örültem. Az az igazság , hogy sokat gondolkodtam kettőnkről. Mikor olyan közel voltunk egymáshoz , hogy az ajkain majdnem összeértek éreztem , hogy szeretem és hogy Ő kell nekem. Nem tudom Lilyt szeretni. Igaza volt anyáéknak és Jadenek. Csak a pénzem kell neki , mindig mondta hogy adjak neki pénzt ruhára , és hogy vigyem el drága éttermekbe. És Jadenek még abba is igaza volt hogy van másik barátja. Egyik nap átmentem Liamhoz mikor láttuk , hogy a barátjával nyalják egymást , de engem nem tudott érdekelni. Arra gondoltam mivel ma a fiúkkal koncertezünk megkérhetném Doniyhat , hogy vigye el Jadet is , és ott elmondanám neki , hogy szeretem. Gyorsan tárcsáztam is Doniyha számát majd fel is vette.
-Igen?-szólt bele.
-Szia Doniyha Zayn vagyok.
-Szia Zayn!
-Kérhetnék tőled egy szívességet?
-Persze mondd csak!
-Ma koncertezünk a fiúkkal az O2 arénába és arra szeretnélek megkérni , hogy elhoznád Jadet? Szeretnék neki mondani valamit.
-Persze Zayn! Remélem jól döntöttél.-mondta mosolyogva.
-Igen bízhatsz bennem , de most mennem kell készülődni szia , és köszi!
-Nincs mit Zayn!
Elköszöntem Doniyhától majd mentem is készülődni.

Jade szemszöge.*
A szobámban feküdtem és a falat bámultam mikor hirtelen Doniyha teljes sebességgel 'bejött' a szobámba.
-Veled meg mi történt?-kérdeztem nevetve.
-Gyere készülődni megyünk koncertre!-mondta majd felhúzott az ágyról.
-Hé! Mi?! Milyen koncertre?-kérdeztem értetlenkedve.
-One Direction.-mondta mire ln egy kicsit meglepődtem de örültem is hogy láthatom Zaynt.
-Ő oké.
-Gyere keresünk neked valami ruhát.
-Nem mindegy mibe megyek?
-Nem Jade.-vágta rá mosolyogva.
-Hát oké.-mondtam majd felálltam és elkezdtünk valami ruhát keresni.
-Ez jó lesz.-jelentette ki Doniyha hosszú keresgélés után.
-Rendben.-gyorsan felöltöztem majd Doniyha is felvett magára valamit és már indultunk is a koncertre. Mikor odaértünk megvettük a jegyünket és kerestünk egy jó helyet. Az aréna már tele volt és a koncert elkezdődött. Mindenki sikongatott és a fiúknak kiabált. A színpadom megláttam Zaynt. Mint mindig most is szörnyen jól nézett ki. Miközben a Kiss You-t énekelték Zayn felém nézett és mikor meglátott nagy mosoly terült el az arcán , és az enyémen is.
                                                                        ***
A koncert végén Doniyhával bementünk a fiúkhoz , de Zayn nem volt ott.
-Sziasztok!-köszöntünk.
-Hello!-köszöntek.
-Hogy tetszett a koncert?-kérdezte Liam.
-Csalódtam bennetek. Azt hittem szar számaitok vannak de tévedtem.-mondtam mosolyogva mire mindenki elmosolyodott.
-Ennek örülünk!-jött oda Harry majd átkarolt a kezével.
-Tényleg hol van Zayn?-kérdezte Doniyha.
-Hát mi nem tudjuk..-mondta Niall majd beletúrt a hajába.
-Nem is volt itt.-mondta Louis mire hülyén rá néztem. Mi az , hogy nem volt itt? Hiszen ott volt a koncerten..
-Őőő jól vagy Louis?! Zayn itt volt a koncerten.
-Oké én azt hiszem iszok egy kis vizet.-mondta majd elment.
-Mi lenne ha elmennénk mind pizzázni? Meghívok mindenkit!-kérdezte Liam.
-Oké!-vágta rá egyből Nialler.
-Én is!!!-mondta Louis mikor visszaért.
-Rendben akkor menjünk.-mondta Liam , majd kimentünk az arénából és elindultunk pizzázni. Szerencsére most nem támadták le a fiúkat a rajongók. Bementünk a pizzázóba ami nem volt túl nagy , de nekünk pont jó volt.
-Doniyha beszélhetnénk veled Louissal?-kérdezte Niall Doniyhát.
-Persze.-mondta majd elmentek.

Doniyha szemszöge.*
-Valami baj van?-kérdeztem.
-Hát csak egy picike.-mondta Niall.
-Zayn elment , hogy a parkba neki és Jadenek szervezzen egy estét tele gyertyával meg borral és ilyenek. Valahogy el kéne juttatnunk úgy hogy nem tud róla.-magyarázta Louis.
-Ez jól hangzik..na de hogyan csináljuk?-kérdeztem.
-Mi lenne ha mondám neki hogy az anyukája keresi és haza kell mennie aztán Zaynhet viszem.
-Ez jó ötlet!.-mondta Niall.
-Szerintem is! Akkor menjünk.
-Rendben.

Jade szemszöge.*
-Jade most hívott engem anyud , hogy haza kéne menned valamiért.-mondta Doniyha.
-Ő rendben. Bocsi srácok akkor én most el megyek de szórakozzatok tovább!-kicsit meglepődtem anya mindig engem szokott hívni.. Na mindegy.
-Elvigyelek?-kérdezte Louis.
-Azt megköszönném.-mondtam mosolyogva.
-Rendben. Srácok mindjárt visszajövök.-mondta Louis majd kimentünk a kocsijához.
-A kocsim az arénánál van úgyhogy oda kell érte menni.
-Rendben.-kis séta után odaértünk majd beültünk a kocsiba és már indultunk is. Nem értettem. Louis nem is haza vitt hanem a parkba.
-Louis miért ide hoztál?-kérdeztem értetlenül.
-Csak menj és meglátod nem fogsz csalódni.-mondta egy mosoly kíséretében.
-Hát jó. Köszi hogy elhoztál szia!
-Szia Jade.-köszöntünk el egymástól majd elkezdtem sétálni a parkba. Nem láttam értelmét. Minek hozott engem ide Louis?! Miközben sétáltam megláttam , hogy felém sétál Zayn. Egy kicsit meglepődtem.
-Zayn te meg mit keresel itt?-kérdeztem meglepődve.
-Louis hívott hogy már itt vagy.-válaszolt mosolyogva.
-Mi? Nem értem..
-Gyere.-mondta majd megfogta a kezem , és egy kis tóhoz vezetett ahol nem volt annyi ember és mindent elmondott.
-Tudom hogy már régen nem láttuk egymást de kellett egy kis idő míg rendet teszek a fejembe. Én teljesen összezavarodtam. Egyik nap Liamnál voltam , és Lily majdnem a szomszédja , és láttam Lilyt meg egy srácot csókolózni. És én akkor jöttem rá hogy milyen hülye voltam! Megsértettelek , a fejedhez vágtam hogy kétszínű , meg hazug vagy és hogy csak féltékeny vagy , azért mondtál ilyeneket. Szörnyen sajnálom Jade , tudom hogy nem kellett volna ilyennek lennem de kijött belőlem. De nem csak ezért kell bocsánatot kérnem! Mikor volt az a dolog hogy megsértettelek tudod..én nem tudtam hogy meghalt az apukád! Ha tudom nem mondok ilyen Jade. Szörnyen sajnálom és még azt a sok mindent ami miatt megsértettelek téged. Egy barom voltam! De egy valamit tudnod kell. Én tiszta szívemből szeretlek téged Jade. Az első naptól kezdve. Lehet hogy te nem vagy vele így de én teljesen beléd szerettem!-csak hallgattam amit mondott. Nem hiszem el , hogy lehet ilyen aranyos? Mindenért bocsánatot kért és szeret azt mondta! El sem hiszem! Csak néztük egymást. Nem tudtam megszólalni.
-Zayn én nem tudom..-nem tudtam mit mondani megakadtak bennem a szavak.
-Mit nem tudsz?-kérdezte és közelebb ült hozzám , a hajtincseimet pedig a fülem mögé tűrte. Valami azt súgta , hogy meg kell csókolnom és úgy is tettem. Először kicsit meglepődött de visszacsókolt ami nagyon jó érzés volt. Puha ajkai az enyémen voltak és a hideg újra kirázott.

Levegőhiány miatt az ajkain elváltak egymástól ajkaink de a homlokunk még összeért.
-Jade lennél a barátnőm?-kérdezte kis idő után és a gyönyörű szemei ragyogtak.
-Én...i-igen!-mondtam majd szorosan átöleltem és Zayn is ezt tette.
-Nincs kedved ma velem aludni?-kérdezte aranyosan.
-Rendben.-mosolyogtam majd Zayn összekulcsolta a kezünket és visszaindultunk Zayn lakásához.


Tudom rövid lett ez a rész de remélem tetszett és kapok néhány komit , egy kicsit elszomorít hogy alig kapok komikat pedig én megpróbálom a legjobb részeket hozni , bár tudom nem vagyok jó iró de elvárnám hogy néhány ember ír komit.
A következő rész nemsokára jön.xx

1 megjegyzés:

  1. egyáltalán nem lett rövid és te igen is jól írsz, nagyon jól ;D nekem nagyon tetszik az egész blog és a mostani rész is fantasztikus lett!!!! tök jó hogy összejöttek :))) már nagyon várom a kövit, siess vele *-*

    VálaszTörlés